חדשות חוץמבזקים

בעקבות החזרת המימון לאונר״א: תנועת צו 9 בפניה דחופה לשגריר צרפת

אמש (חמישי) פורסמה הודעה מטעם משרד החוץ של צרפת על כוונתה של צרפת לחדש את המימון לארגון אונר"א. בעקבות ההחלטה פנו הבוקר מתנועת צו 9 במכתב דחוף לשגריר צרפת בישראל פרדריק ז'ורנס בקריאה שצרפת תחזור בה מההחלטה. את המכתב פתחו: "אונר"א הוא ארגון המסייע באופן ישיר לטרור, הן באמצעות תוכנית לימוד להסתה עמוקה נגד ישראל, באמצעות מימון למחבלים שיוכלו להמשיך ולטבוח הלי דאגות כלכליות, ואף בהעברת אמל"ח לארגון הטרור חמאס".

בהמשך כתבו: "בשבועות האחרונים, קיימנו מחאות מול משרדי אונר"א בירושלים, שם הצגנו ראיות למעורבות הארגון בפעילות טרור. ראוי לציין כי עדויות, ראיות ומסמכים שתומכים בכל מה שאמרנו מופצים בכל אמצעי מדיה והעובדות ידועות בכל העולם. תמיכה באונר"א משמעותה תמיכה בטרור שעכשיו מופנה כלפי ישראל אבל במהות מכוון לכל העולם המערבי".

בהמשך ציינו: "עובדי אונר"א, היו שותפים בטבח ובחטיפה בשביעי לעשירי. מקרה מזעזע הוסרט והופץ ברשת: עובד סוציאלי של אונר"א חטף את גופתו של יונתן סמרנו לרכב של האו"ם. זה השימוש הכי מנוגד למהות המקורית של ארגון הומניטרי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הובא במכתב, כי בבתי הספר של אונר"א ברצועת עזה נמצאו חומרי לימוד של הסתה כנגד מדינת ישראל, קריאה לשהידים וחינוך לרצח של יהודים, ומתחת לאותם בתי ספר נמצאו מחסני תחמושת בשירות חמאס. כמו כן הובהר כי מנהרות התגלו מתחת לאונר"א והעידו בעדות קשה וברורה על הקשר בין אונר"א לחמאס וטרור, וכן לעובדי אונר"א ישנה חסינות דיפלומטית ויחס של שגרירים למרות כל האמור לעיל.

בצו 9 סיימו את המכתב בקריאה: "אנו קוראים לכם להצטרף למדינות אחרות, כמו ארצות הברית וקנדה, שהפסיקו את המימון לאונר"א. אנו מאמינים כי המשך המימון לארגון זה יהווה תמיכה ישירה בטרור ויפגע בסיכויים לשלום באזור".

"מאחר וספרי הלימוד של הארגון מציגים תמונה מעוותת של ההיסטוריה ומעודדים שנאה כלפי ישראל, ופעילות הארגון מאפשרת לחמאס להסתתר מאחורי חסינות דיפלומטית ולבצע פעילות טרור, אנו קוראים לכם לפעול באופן מיידי להפסקת המימון לאונר"א. אנו מאמינים כי זהו הצעד הנכון מבחינה מוסרית, ביטחונית ופוליטית" – כך על פי המכתב.

שגריר צרפת - כיכר החטופים
צילום: מטה המשפחות

Back to top button