מבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא הרצוג לחברי הקונגרס – ליחסים עם ארה"ב אין תחליף

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום (חמישי) עם משלחת חברי וחברות קונגרס אמריקאיים מהמפלגה הדמוקרטית ואמר להם: "אני רוצה להביע את תודתי על שהגעתם לישראל בעת הזו וברגעים קשים אלו. זה משמעותי עבור העם הישראלי ואני אסיר תודה על כך. לארצות הברית אין ידידה גדולה יותר מישראל, ולישראל אין ידידה גדולה יותר מאשר ארצות הברית. הקשר הבלתי שביר הזה, הברית הזו חזקה כתמיד ואין לה תחליף".

הנשיא הרצוג הוסיף ואמר: "כולנו צריכים להבין שאנו חולקים את אותן מטרות, המטרה למיגור הטרור, המטרה בלחימה באימפריית הרשע המובלת מטהרן, השואפת לערער את החוק והסדר העולמי, ולהוביל לפגיעה ישירה באינטרס הלאומי של ארצות הברית. כמובן, גם כאויבת מובהקת שלנו. אנחנו כאן נלחמים בשם האנושות והעולם חופשי, נלחמים בארגון טרור אלים, תוקפני ואכזרי, המחזיק ב-134 חטופים ישראלים, להם אנו מתפללים, פועלים וקוראים לשחררם מדי יום".

הנשיא הדגיש: "אנחנו חולקים, עם ארצות הברית, ועם נשיא ארצות הברית, ידידנו היקר הנשיא ג'ו ביידן – את אותו חזון של מיגור הטרור, והשבת החטופים לבתיהם, חזון שמקדם אותנו לעבר שלום אפשרי עם שכנינו, לא לאחר שנמגר את יכולות הטרור של אובינו בעזה. לבסוף, והחשוב מכל – אנחנו חולקים את החזון של השתלבות ישראל באזור. חזון שאני מאמין בו מאוד, וכולל בתוכו גם את הנורמליזציה עם סעודיה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הרצוג - משלחת - קונגרס
צילום: מעיין טואף/ לע״מ
הרצוג - משלחת - קונגרס
צילום: מעיין טואף/ לע״מ
הרצוג - משלחת - קונגרס
צילום: מעיין טואף/ לע״מ
הרצוג - משלחת - קונגרס
צילום: מעיין טואף/ לע״מ

Back to top button