חדשות הארץמבזקים

מנכ"ל הביטחוניסטים: ישראל עוברת מאתוס של חומה ומגדל לחומה ומסגד

תא"ל (מיל) אמיר אביבי מנכ"ל תנועת הביטחוניסטים הגיע היום לסיור בשמורה ההסכמית במזרח גוש עציון בהזמנת מטה המאבק להצלת השמורה ההסכמית, המורכב מתושבי מזרח גוש עציון ובשיתוף המועצה האזורית גוש עציון. אביבי נחשף להפקרות המתחוללת בשמורה כאשר בחסות המלחמה ערביי זעתרה הורסים את מדבר יהודה וחונקים את ההתיישבות בגוש עציון, תוך הפרה בוטה של אסכמי אוסלו והסכמי וואי פלנטיישן.

אמיר אביבי אמר בסיור: "מדינת ישראל עוברת מאתוס של חומה ומגדל לאתוס של חומה ומסגד. במסגרת השינוי פועלת הרשות באופן אקטיבית להשתלט על קרקעות ולבודד את היישובים, והיא יוצרת איום שיקדם את השביעי באוקטובר הפעם ביהודה ושומרון, זאת תוך השתלטות על שמורת טבע במרחב מדבר יהודה".

לדברי אביבי: "פעולות אלו הן הפרה בוטה של הסכם אוסלו והסכם וואי. איננו יכולים לקבל את אוזלת היד של הדרג המדיני לנוכח האיום המתפתח. אנו קוראים לרה"מ ולשר הביטחון לפעול לעצירה לאלתר של ההשתלטות על שמורת הטבע המקיפה את ההתיישבות ולהורות לצה"ל ולמנהל האזרחי לאכוף את ההסכמים ולמנוע השתלטות על מדבר יהודה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצת גוש עציון ⁨ירון רוזנטל⁩ : "בונים עיר ערבית בלב שמורת טבע, שתהווה איום דרמטי על ההתיישבות תוך הפרת הסכמים בינלאומיים. הבניה הזו מאיימת לנתק את יישובי מזרח גוש עציון ממדבר יהודה. על השמורה ההסכמית לא תהיה פשרה, אנחנו נלך פה עד הסוף. לא באנו להיות כלואים במסדרונות של כבישים. אם זה לא יטופל, תהיה לנו כאן עזה וג'נין הבאים".

גוש עציון - אביבי - אמיר
צילום: דוברות גוש עציון
גוש עציון - אביבי - אמיר
צילום: דוברות גוש עציון
גוש עציון - אביבי - אמיר
צילום: דוברות גוש עציון

Back to top button