בריאותמבזקים

משרד הבריאות קבע – זה בית החולים הנקי ביותר מזיהומים

דו"ח משרד הבריאות לשנת 2023 שפורסם היום (רביעי) קובע כי המרכז הרפואי בני ציון בחיפה מדורג במקום הראשון בקרב בתי החולים הבינוניים הממשלתיים, מבחינת רמות הזיהום הנמוכות ביותר. ממצאי הדו"ח, מדגישים את התגייסות והירתמות כלל העובדים לנושאי מניעת הזיהומים הנרכשים בבית החולים, כאשר הצוותים הרפואיים הסיעודיים והמשקיים פועלים בדבקות ובמסירות רבה על מנת להבטיח סביבה טיפולית נקייה ובטוחה עבור כלל המטופלים והמאושפזים בבית החולים.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן אמר: "ההישג המרשים שלנו בהובלה זו השנה הרביעית ברציפות בקטגוריית בתי החולים הבינוניים הנקיים מזיהומים, הינו תולדה של התגייסות כלל עובדי ביה״ח והירתמותם לנושא קטיעת שרשרת הזיהומים הנרכשים. אני מבקש להודות ולהביע את הערכתי הרבה לכלל עובדי בית החולים על הישג חשוב זה. אנחנו מחויבים להמשיך בדרך זו גם בשנה זו".

מנהלת היחידה למחלות זיהומיות ולמניעת זיהומים במרכז הרפואי בני ציון ד"ר מירית הרשמן – סרפוב: "המלחמה בזיהומים ובמניעתם היא שגרת יומנו. רק באמצעות עבודת צוות קשה ואינטנסיבית , מחויבות לנושא והטמעתו ניתן להצליח במניעת שרשרת העברת הזיהומים ולהוביל לשמירת בטיחות המטופלים. לצוות היחידה למניעת זיהומים מגיע יישר כוח על העבודה הנחושה והמקצועית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בני ציון - חיפה
צילום: דוברות בני ציון

Back to top button