חדשות הארץמבזקים

נשיא המדינה הרצוג: עמית סוסנה ונועה ארגמני הן גיבורות

נשיא המדינה יצחק הרצוג נאם היום (רביעי) בועידת ישראל לאקלים 2024 הנערכת באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע ואמר: "תרשו לי להתחיל עם התייחסות לשתי גיבורות, הגיבורה הראשונה עמית סוסנה, הגיבורה השניה היא נועה ארגמני".

הנשיא המשיך ואמר: "הגיבורה הראשונה עמית סוסנה התראיינה אתמול לניו יורק טיימס בריאיון קורע לב, חשוב ואמיץ מאין כמותו. אני מבקש להודות לעמית סוסנה על אומץ ליבה וגבורתה, על כך שהיא חשפה את הרשע, את האופל שנמצאים בהם החטופות והחטופים כעת בעזה, זה צעד אמיץ בצורה בלתי רגילה להיחשף. הודיתי לעמית, מיכל ואני היינו בענייני הסוגייה של האלימות המינית הנוראה, האלימות המגדרית בשביעי לאוקטובר, ואני חושב שיש קשר ישיר בין סיפורה לבין התפילה והפעולה להשבת החטופות והחטופים הבאים".

הנשיא הצוג הוסיף: "אני רוצה להתייחס גם לנועה ארגמני, גיבורה אמיתית, שעניינה מונח על שולחנם של כל מנהיגי תבל, רק בשבוע שעבר היה לי קשר עם שר חוץ משפיע מאוד מאסיה בעיניין הזה. אנחנו עושים כל מאמץ ואני מתפלל יחד אתכם ואני מודה מאוד למי שתלה את השלטים, תודה רבה לכם, כי סיפורם, עניינם והמאמץ לשיחרורם של החטופים חייב להיות כל העת בראש מעיינינו, נתפלל לשובם של החטופים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יצחק הרצוג - הנשיא - מוזיאון השואה
צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

Back to top button