מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד רצח באשדוד: אשת העבריין נורתה למוות אחייניתה השיבה באש

אשת עבריין המוכר למשטרה נרצחה הבוקר (ראשון) בירי באשדוד, זמן קצר לפני שבעלה עמד לצאת לבית המשפט ולהעיד בפרשת רצח משנת 2017. העבריין עצמו נפצע בינוני מהירי, בתו ניצלה כשאמה גוננה עליה בגופה, ואחייניתו נפצעה קל אך הצליחה להשיב אש לעבר היורה שנמלט.

התקרית החמורה התרחשה במגדל מגורים באשדוד ברחוב ג'ו עמר, שם מתגורר גם ראש העיר יחיאל לסרי. לפי עדויות ותיעוד מזירת הירי, חמוש לבוש מדי צבא פרץ לדירה שבה שהה העבריין בן ה-38, ירה לעברו ופצע אותו באורח בינוני. אשתו של העבריין כבת 40, שהחזיקה את בתם הקטינה על ידיה, גוננה על בתה בגופה ונורתה למוות. אחייניתה, חיילת כבת 20 נפצעה קל ברגל מהירי, אך הצליחה להשיב אש עם רובה ה M16 לעבר היורה שנמלט מהזירה.

דניאל בוקובזה, חובש וראש סניף איחוד הצלה באשדוד, והחובש יוחאי כהן, מסרו: "מדובר בשתי נשים וגבר שסובלים מחבלות ופציעות חודרות. לדברי בני המשפחה והשכנים הם נפצעו כתוצאה מאלימות. הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו למרכז הרפואי אסותא. מדובר באישה במצב אנוש, גבר במצב בינוני ואשה נוספת במצב קל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופה. מייד התחלנו בביצוע פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים. גבר כבן 38 וצעירה כבת 20 שכבו בסמוך כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו של הגבר בינוני והצעירה קל".

הרצח האכזרי מעלה סימני שאלה רבים סביב ההגנה הלקויה שהוענקה לעבריין, על רקע העדות המתוכננת שלו בפרשת רצח משנת 2017. לפי הדיווחים, רק נאשם אחר בפרשה קיבל אזהרה מהמשטרה על איומים קונקרטיים לחייו, בעוד שעבריין זה שאשתו נרצחה – לא קיבל כל אזהרה במשך חצי שנה לפחות.

כוחות גדולים של משטרה שהוזעקו לזירת האירוע פתחו בסריקות נרחבות לאיתור היורה שנמלט.

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רועי ולדמן. צילום: דוברות המשטרה
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button