מבזקיםמומלצים

עצמאים? פרילנסרים? חיכיתם לזה! מפת ההטבות נחשפת – כל הפרטים

הטבות פיננסיות, סבסוד ביטוחי בריאות ולימודים אקדמאיים, התקנת דלקן אוניברסלי, הצטרפות למועדון 'ביחד בשבילך' והטבות כניסה בשווי 5,000 ש"ח. פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות חובר לבנק הפועלים והשיק אפליקציה חדשה עם מגוון רחב של הטבות לבעלי העסקים בישראל.

בעלי העסקים נהנים יותר: על פי דו"ח שחיבר היועץ הכלכלי של פורום העצמאים ד"ר רובי נתנזון, קיימים למעלה מ-720 אלף פרילנסרים בישראל שנמצאים בקו התפר תחת ההגדרה של עוסקים פוטרים או עצמאים אשר אינם מעסיקים עובדים ולפי ההערכות מספרם רק יילך ויגבר לאורך השנים.

הפרילנסרים בישראל משתכרים בממוצע כ-9,500 ש"ח, מתחת לשכר הממוצע במשק ובניגוד למרבית המדינות ב-OECD הם אינם זכאים לזכויות סוציאליות. הם משלמים את כל החובות אך לא זכאים לדמי מחלה, אבטלה, ימי אבל, הכרה בהוצאות ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכדי לסייע לציבור העצמאים ופרילנסרים שנפגעו רבות במהלך המלחמה, פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות השיק אפליקציה חדשה שנועדה לחבר את כל העסקים לקהילה חזקה, יציבה ומשגשגת אשר דואגת לזכויות העצמאים והעצמאיות בארץ.

האפליקציה מאפשרת להם לקדם שיתופי פעולה לפיתוח העסקים ולהגדלת הפרנסה. בנוסף, החברות בפורום מעניקות לפרילנסרים גישה להטבות הצרכניות של ההסתדרות: חברות במועדון הצרכנות "ביחד בשבילך," שימוש באפליקציה עובדים בריא, זכאות לסבסוד לימודים דרך "לומדים ומתקדמים," הטבות בביטוחי בריאות דרך "בריאים ביחד," אירועי תרבות ומופעים מוזלים ברשת "FRIENDS" ועוד.

גבר ואישה - צעיר וצעירה
מגוון הטבות לעצמאים ופרילנסרים בישראל

מפת ההטבות של העצמאים והפרילנסרים בישראל

המצטרפים החדשים לפורום יזכו להטבות הצטרפות גדולות במתנה, בשווי כולל של כ-5,000 ש"ח. ההטבות כוללות:

• סבסוד וייעול ביטוח בריאות פרטי במסגרת תוכנית "בריאים ביחד".
• חברות במועדון העסקי XPLACE שבו מגוון רחב של משרות ופרוייקטים לפרילנסרים.
• זכאות להנחות בהשכרת חללי עבודה.
• זכאות להרצאה או ייעוץ עסקי מתנה של המנטורים ניר דובדבני ואלון אולמן.
• זכאות ל-5 אימוני כושר ראשונים חינם באפליקציית "MOVE".
• חברות במועדון Smart wash של שטיפת רכבים בחברת פנגו.
• אפשרות להתקנת דלקן אוניברסלי ברכב עם מתנת הצטרפות של 100 ש"ח לתדלוק ראשון.

גם בתחומי החינוך והתרבות יזכו העצמאים והפרילנסרים בהטבות רבות:

• גישה למסלולי לימוד מבוקשים בתנאים ייחודיים ושכר לימוד מופחת.
• הצטרפות למועדון התרבות Friends בו ייהנו מהופעות עם האומנים הבכירים בישראל במחירים מסובסדים.
• חברות ברשת הקאנטרי בו יקבלו גישה לשבעה מועדוני קאנטרי קלאב מובילים בישראל במחיר אטרקטיבי.
• הנחה קבועה בהוצאת הספרים 'עם עובד' והרצאות במרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים.

שימו לב – באמצעות שיתוף הפעולה עליו חתם לאחרונה הפורום מול בנק הפועלים, העמיתים בפורום זכאים למימון מלא של דמי חבר (32 ₪ לחודש) לפורום במשך שנתיים, בכפוף לתנאי הבנק.

יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות, רמי בז'ה אמר עם השקת האפליקצייה החדשה: "כל חיי הייתי ועודני עצמאי, דאגתי לשורת הרווח שלי, לפרנסה, לא חשבתי על רווחה. העולם של שכירים ושל עובדי המדינה שזכאים לרווחה, לפינוקים, לתנאים מועדפים ומועדוני צרכנות היה זר לי, והאמת שהתקנאתי בו לפעמים. היום אנחנו מביאים בשורה עמיתית לעצמאים ופרילנסרים: דרכנו, מגיע להם את כל ההטבות של חברי ההסתדרות, מועדון ביחד בשבילך, הטבות בסבסוד קורסים, השכלה אקדמאית, התפתחות עסקית, בקידום אורח חיים בריא, ועוד הנחות ייעודיות לבעלי העסק כדי להוזיל את עלות ניהול העסק, כמו בדלקן אוניברסלי, בהשכרת חללי עבודה, בביטוחים ועוד".

לפרטים נוספים והצטרפות לפורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות – לחצו כאן

Back to top button