מבזקיםפנאי

המשחק ששיגע את הרשת: יותר מ-10 מיליון צפיות בתוך יממה

בעמוד ה-X של Massimo, שידוע ברשת כמי שמפיץ סרטונים ומשחקי רשת ויראליים, פורסמה אתמול תמונה שמראה דפוס חוזר של צורות גיאומטריות בצבע אדום, שנראות כמעין טלאים זהים החוזרים על עצמם שוב ושוב על פני כל שטח התמונה.

מה שמוסיף עניין לתמונה הוא שבתוך הדפוס הגיאומטרי החוזר, מוסתר מספר כלשהו. בהתבוננות קפדנית אפשר לזהות צורה המרמזת על ספרה נסתרת שמשובצת באופן מיוחד בתוך הדפוס האדום.

מסיבה זו, התמונה העלתה סקרנות רבה ברשת ויצרה בין משתמשים אתגר רציני לנסות ולזהות את המספר הנסתר תוך התבוננות ממושכת בדפוס האדום המבלבל. זהו ככל הנראה הגורם העיקרי לפופולריות הגבוהה של התמונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרסומים ויראליים כאלה המציגים חידות ויזואליות מהנות ומאתגרות את המוח, הם תופעה נפוצה ברשתות החברתיות. הם מאפשרים לגולשים להשתתף בפעילות קולקטיבית מלהיבה של "חיפוש אחר התשובה" ולחלוק את חוויית הגילוי עם אחרים.

דפוסים גיאומטריים ויזואליים מורכבים כאלה יכולים גם ליצור אשליות אופטיות מרתקות, מה שמוסיף עוד רובד של עניין לתמונה.

אם עדיין לא הצלחתם למצוא את המספר הנסתר אז הנה לכם כמה רמזים. מדובר על מספר בן 4 ספרות. נסו להתבונן בתמונה ממרחק ולא קרוב מידי. מצמצו מספר פעמים תוך כדי התבוננות בתמונה. אפשר גם לנסות לעצום עיניים ולפתוח לאחר מספר שניות. ייתכן שלאחר מספר ניסיונות גם אתם תחשפו למספר הנסתר בתמונה. בהצלחה! מצאתם? כתבו בתגובות!

אתם מצליחים למצוא את המספר בתמונה?

Back to top button