מבזקיםספורט

היסטוריה: לראשונה מאז הקמת המדינה – קבוצה מיו"ש בגמר הגביע בכדורסל

היסטוריה: לראשונה בתולדות מדינת ישראל – קבוצת כדורסל מיהודה ושומרון שיחקה בגמר גביע המדינה בכדורסל. במשחק המותח שנערך הערב (שלישי) בין אליצור שומרון לאליצור נתניה בגמר גביע המדינה בליגה הלאומית באולם אנרבוקס בחדרה. אליצור נתניה ניצחה את אליצור שומרון בתוצאה של 71:53. עם זאת קבוצת אליצור שומרון וסגל השחקנים והצוות המקצועי סימנו הישג משמעותי כשהיו לקבוצה הראשונה מיהודה ושומרון שעלתה למשחק בגמר גביע המדינה בכדורסל בליגה הלאומית.

אליצור שומרון כבר לפני מספר שנים סומנה אליצור שומרון כ"סיפור סינדרלה" של הכדורסל הישראלי ובשנה שעברה אף עלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית, והשנה שוב הוכיחה את התואר שניתן לה כשכבר בעונתה השנייה בלבד בליגה שיחקה בגמר גביע המדינה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן החמיא לשחקנים ואמר: "אנחנו ספורטיבים, ננצח בשנה הבאה, אנחנו על המפה ונשאר על המפה!" עוד הוסיף דגן: "השומרון הוא לא רק לב הארץ היסטורית וליבת הביטחון של מדינת ישראל המגן על השפלה והמרכז, השומרון הוא מעצמת הספורט העולה של ישראל. כפי שאמר טל ברודי האגדה שלנו על מכבי תל אביב – "אנחנו על המפה ונישאר על המפה", אני אומר על אליצור שומרון – אנחנו על המפה ונישאר על המפה. אנחנו ספורטיבים. ננצח בשנה הבאה. ליגת העל אנחנו בדרך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאמן הקבוצה דרור כהן אמר: "אנחנו קבוצה תחרותית, גם בליגה התמזל מזלנו, בשיטת נוקאאוט: אתה מפסיד – אתה עף. יצא וניצחנו שלושה משחקי בדרך לגמר עם עבודה מאוד קשה. יש לנו ארגון טוב וצריך גם מזל, עבדנו קשה בשביל זה והצלחנו להגיע עד לפה, אבל זה עדיין לא מספיק – אנחנו רוצים הכל. הסוד שלנו זה הנהלה מאוד תומכת, במה שצריך-תמיד, אווירה משפחתית, חבר'ה איכותיים ומחויבים למועדון ולקבוצה שמשתדלים לעשות טוב. בוא נגמור את העונה המאתגרת הזו, עם כל מה שהעם עובר והקשיים בדרך, נגיע לקיץ ונראה קדימה. אני מזמין את האוהדים לבוא להנות ולעודד, אנחנו מבטיחים לעשות את המקסימום".

שומרון - גמר - גביע - כדורסל -
צילום: רועי חדי

Back to top button