פוליטי / מדיני
אביגדור ליברמן תוקף: "קבינט המלחמה איבד את הצפון, נכנע לחיזבאללה"
חבר הכנסת אביגדור ליברמן תקף לפני זמן קצר (ראשון) את הממשלה בנוגע להתנהלותה מול ארגון הטרור חיזבאללה. בחשבון הטוויטר שלו כתב ליברמן: "אחרי 156 ימי לחימה אפשר להכריז רשמית שקבינט המלחמה איבד את הצפון, נכנע לחיזבאללה, חיסל את ההרתעה הישראלית והניף דגל לבן."
מודעה
אחרי 156 ימי לחימה אפשר להכריז רשמית שקבינט המלחמה איבד את הצפון, נכנע לחיזבאללה, חיסל את ההרתעה הישראלית והניף דגל לבן.
— אביגדור ליברמן (@AvigdorLiberman) March 10, 2024

מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 3
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה