פוליטי / מדיני

אביגדור ליברמן תוקף: "קבינט המלחמה איבד את הצפון, נכנע לחיזבאללה"

חבר הכנסת אביגדור ליברמן תקף לפני זמן קצר (ראשון) את הממשלה בנוגע להתנהלותה מול ארגון הטרור חיזבאללה. בחשבון הטוויטר שלו כתב ליברמן: "אחרי 156 ימי לחימה אפשר להכריז רשמית שקבינט המלחמה איבד את הצפון, נכנע לחיזבאללה, חיסל את ההרתעה הישראלית והניף דגל לבן."

מודעה


אביגדור ליברמן
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 3

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button