מבזקיםצבא וביטחון

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: על הממשלה ומערכת הביטחון לצאת מהקונספציה

בעקבות הפיגוע היום (שישי) בחומש בו נפצע חייל באורח קשה ושנים נוספים באורח קל קורא ראש מועצת שומרון יוסי דגן לממשלה ומערכת הביטחון לצאת מהקונספציה: "מדובר בפיגוע שני שמתרחש יום לאחר פיגוע ירי דומה שהיה אתמול באותו המקום", אמר דגן אשר שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו, קיבל עדכון ממנו ומלוחמים בשטח, וכן מראשי ישיבת חומש. דגן הפנה אצבע מאשימה כלפי הרשות הפלסטינית המנסה לייצר לדבריו "דה עזתיזציה" כלשונו של צפון השומרון.

עוד אומר דגן: "הרשות הפלסטינית והחמאס רוצים להפוך את איזור צפון השומרון לדרום לבנון. הממשלה כולה ובראשה ראש הממשלה, שר הביטחון, הפיקוד הבכיר בצה"ל, הרמטכ"ל ואלוף פיקוד מרכז, חייבים להפוך את השולחן שוב באיזור צפון השומרון. אם לא תהיה פעולה נחושה המצב עלול להתהפך ולא רק בצפון השומרון, אלא מכאן לצאת לכל איזור המרכז השפלה והשרון כפי שהיה כבר מספר פעמים בעבר".

דגן הדגיש כי "אם בצפון השומרון מצב הדומה לרצועת עזה, הדבר הזה יביא גל טרור רצחני בכל הארץ, ברור לכולם שהמבחן של הממשלה והפיקוד הבכיר בצבא יהיה האם הופקו הלקחים מטבח השביעי באוקטובר, או שאנחנו עדיין שבויים בקונספציות השישי לאוקטובר". עוד אומר דגן: "בשם ההתיישבות בשומרון וכל עם ישראל מחבק את תלמידי ומשפחות ישיבת חומש השומרים על מדינת ישראל מחומש – ההר המשקיף לעבר תחנת הכח בחדרה, נתניה ותל אביב, ולחיילי צה"ל השומרים מכאן על כל מדינת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יוסי דגן - ראש מועצת שומרון
צילום: נעמה שטרן

Back to top button