מבזקיםפוליטי / מדיני

הקרנה מיוחדת של הסרט NOVA# לשגרירים באו"ם

משלחת ישראל לאו"ם בשיתוף טמפל עמנואל ו-YES Studios ערכה הקרנה מיוחדת של הסרט NOVA# אודות הטבח במסיבת הנובה בהשתתפות שגרירים ודיפלומטים לאו"ם.

משלחת ישראל לאו"ם ערכה אתמול (רביעי) בבית הכנסת "טמפל עמנואל" בניו יורק, הקרנה מיוחדת של סרט הדוקו, #NOVA, מבית היוצר של YES אודות הטבח שהתרחש בפסטיבל המוסיקה ברעים ב-7 לאוקטובר.

באירוע השתתפו עשרות שגרירים ודיפלומטים בכירים לאו"ם, ביניהם, מארה"ב, אוסטריה, סינגפור, אוקראינה, בולגריה, הונגריה, יוון, אירלנד, כמו גם קונסולים כלליים מצ'כיה, אוסטריה ופולין לצד כאלף צופים מהקהילה היהודית בניו יורק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את האירוע פתח סגן שגריר ישראל לאו"ם יונתן מילר ולאחר ההקרנה נערך פאנל עם יוצר הסרט דן פאר וסא"ל במילואים ערן מסס, שהיה בין הראשונים שהגיעו לזירת הטבח במסיבה ובהנחיית העיתונאית יונה לייבזון.

סגן שגריר ישראל לאו"ם יונתן מילר אמר: "דמיינו בוקר יפה ואנשים יפים שרוקדים וחוגגים את החיים והשלום ולפתע ברגע אחד הבוקר הפסטורלי הופך לאימה. החוגגים במסיבה נרצחו וגופותיהם נשחטו ברוע המוחלט של ארגון הטרור הרצחני חמאס. עם פרסום דוח האו"ם על פשעי אלימות מינית שביצע חמאס קיבלנו תזכורת להמשיך ולספר את הסיפור של הקורבנות ולהמשיך להילחם למענם. זו מלחמה שכולנו חייבים לנצח בה. ישראל תמשיך לפעול עד למיטוט חמאס והשבת כל החטופים."

בפאנל שנערך לאחר הקרנת הסרט שיתף יוצר הסרט דן פאר על תהליך יצירת הסרט וסא"ל במילואים ערן מסס סיפר בהתרגשות על הרגעים בהם הגיע ראשון לזירת האירוע. ערן ביקש מהקהל לעצום עיניים ואמר: "אני רוצה לספר לכם על ״הנערה בירוק״, היא הייתה אחת הראשונות שהגעתי אליה, כשראיתי חשבתי על הבת שלי. הייתה לה חולצה ירוקה וטייצ שחור, היה ברור שהיא נאנסה לפני שנרצחה. היא רק רצתה ללכת למסיבה ולהנות מהחיים.

הקרנת הסרט נובה לשגרירים באו"ם
צילום: ללא קרדיט
הקרנת הסרט נובה לשגרירים באו"ם
צילום: ללא קרדיט
הקרנת הסרט נובה לשגרירים באו"ם
צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

Back to top button