מבזקיםמשפטי/פלילי

קטין ובגיר תושבי ביתר עילית נעצרו בחשד לסחר בסמים

בפעילות של בלשי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים הלילה (חמישי) נגד עבירות סחר בסמים בעיר, נעצרו על ידי הבלשים מספר חשודים. ביניהם שני חשודים תושבי ביתר עילית בני 19 ו-17, בעבירות סחר בסמים וחשוד עיקרי נוסף תושב ירושלים בן 56, בעליו של מחסן בעיר בו אוחסנו החומרים החשודים ומשם סופקו לשני החשודים הצעירים לשם ביצוע מעשיהם הפליליים, לכאורה. על פי חשד המשטרה החשודים השתמשו ברשת החברתית טלגרם לביצוע עסקאות הסחר בסמים.

במהלך פעילותם של בלשי לב הבירה, הבחינו הבחינו השוטרים בשני החשודים הצעירים סוחרים בחומרים החשודים כסמים בשכונות העיר ירושלים. במהלך פעילות זאת של הבלשים אחר השניים, עוכבו לחקירה חמישה לקוחות שביצעו עסקות ורכשו מאותם שני צעירים חומרים החשודים כסמים במשקל כולל של למעלה מחצי קילוגרם. .

בהמשך לכך, הבחינו הבלשים כי אחד החשודים בסחר, הגיע בשלב מסוים אל המחסן הראשי הממוקם בבניין מגורים שבשכונת תלפיות, ומקבל לידיו שקית נוספת בה כמות רבה של חומר חשוד כסם מסוג מריחואנה. לאחר ביצוע מעצרם של שני השליחים, בחיפוש שביצעו הבלשים ברכבם, אותרו ונתפסו על ידם חומרים החשודים כסם מסוג מריחואנה וחשיש במשקל של למעלה מקילוגרם, פלאפונים וסכום כסף מזומן בסך אלפי שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מעצרם, פשטו בלשי המשטרה על המחסן שסיפק את החומרים החשודים כסמים לאותם סוחרים שנעצרו כאמור ובוצע מעצרו גם של בעלי המחסן. בחיפוש שנערך במקום, אותרו ונתפסו חומרים חשודים כסמים מסוג מריחואנה וחשיש במשקל של למעלה מחמישה קילוגרם ומספר יחידות של חומר החשוד כשמן קנאביס. החשודים הועברו כאמור לחקירה בתחנת לב הבירה ובמהלך היום יובאו שלושתם בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם לטובת מיצוי החקירה בעניינם.

סמים - תפיסה - סחר
צילום: דוברות המשטרה
סמים - תפיסה - סחר
צילום: דוברות המשטרה
סמים - תפיסה - סחר
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button