חדשות הארץ
רשות האוכלוסין וההגירה פינתה עובדים זרים ששהו באזור קו הגבול בצפון
בהנחיית מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, נערך אתמול (שלישי), בשעות הערב המאוחרות, פינויים של שישה עובדים זרים מהודו, ששהו בקו הגבול בצפון.
מודעה
ההנחיה ניתנה בעקבות האירועים ולאור התגברות הירי בימים האחרונים, כאשר נודע למינהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה, בראשות משה נקש, כי ישנם עובדים אשר עדיין שוהים באזור.
את הפינוי הוביל אגף החקלאות במינהל עובדים זרים, בשיתוף הדוק עם משטרת קריית שמונה והלשכה הפרטית. השישה הועברו לקיבוץ בית קשת בגליל התחתון.


מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה