מבזקיםפוליטי / מדיני

ישראל: מברכים על ההכרה הרשמית באו"ם בביצוע פשעי מין על ידי חמאס

ישראל מברכת הערב (שני) על ההכרה המפורשת של גורם או״ם רשמי בביצוע פשעי מין על ידי חמאס בדו"ח החשוב של שליחת מזכ"ל האו"ם לאלימות מינית בזמן סכסוך פרמילה פאטן. מהדו"ח עולה עוד כי ‏האו"ם גם מכיר בכך שהפשעים בוצעו בו זמנית בזירות שונות ומצביע על דפוס פעולה של אונס, עינויים והתעללות מינית.

‏הדו"ח מכיר גם בקיומם של פשעי מין מתמשכים כלפי החטופות והחטופים הישראלים הנמצאים בידי חמאס וקורא לשחרור מידי של החטופות והחטופים. ‏ישראל דוחה את קריאת הדו"ח לחקירת טענות פלסטיניות בדבר "אלימות מינית מצד גורמים ישראלים". מדובר במהלך פלסטיני ציני ומכוון שמטרתו לייצר משוואה בלתי מתקבלת על הדעת בין מעשי הפשע הנוראים אשר בוצעו וממשיכים להיות מבוצעים על ידי חמאס לבין טענות זדוניות וחסרות בסיס כנגד ישראל וישראלים.

עוד דוחה ישראל את ההמלצה לשתף פעולה עם וועדת החקירה של הנציבות לזכויות אדם (COI), וועדת חקירה הידועה בעוינותה ובעוינות חבריה ובראשון היו"ר נאבי פילאי. בעקבות פרסום הדו"ח החמור, ישראל קוראת לכינוס מידי של מועצת הביטחון וזאת במטרה להכריז על החמאס כארגון טרור ולהטיל עליו סנקציות בינלאומיות. ישראל תמשיך לפעול באופן נחוש לשחרור החטופות והחטופים ולהילחם בקמפיין השקרים הפלסטיני.

מטה משפחות החטופים - מחאה - בניין האו"ם
צילום: בועז אונגר

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button