חדשות הארץ

פעוטה בת שנתיים נפלה לבור ביוב במושב אודים וחולצה במצב קל

מתנדבי מד"א – הצלה שרון הוזעקו היום (שני) למושב אודים בעקבות דיווח על פעוטה בת שנתיים שנפלה לשוחת ביוב בעומק שלושה מטרים במהלך משחק בחצר ביתה. בפעילות מהירה, הפעוטה חולצה בהכרה מלאה, ופונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשמצבה קל.

יוסי בוסקילה וגולן טאירי, חובשי מד"א־הצלה שרון, שהגיעו למקום סיפרו: "כשהגענו לזירה מצאנו את הפעוטה לאחר שחולצה מבור הביוב, ובמצב קל. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני, ולאחר מכן היא פונתה להמשך טיפול בבית החולים מאיר, כשמצבה קל".

אודים - בור - ביוב
צילום: דוברות מד״א הצלה שרון
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button