חדשות הארץמבזקים

מאות בהפגנה מול ביתו של השר סמוטריץ': דורשים מעשים – לא דיבורים

בעקבות הארכת מעצרו המנהלי של פעיל ההתיישבות אריאל דנינו בשלושה חודשים נוספים, הגיעה הערב (שני) אשתו אביה דנינו יחד עם ילדיהם ועשרות תומכים מיישובי האזור להפגנת מחאה מול ביתו של השר סמוטריץ' בקדומים. אביה דנינו הודיעה כי תקיים במקום משמרת מחאה מדי שבוע עד לביטולו של הצו. "הממשלה שברה שיאים של מעצרים מנהליים, נמאס כבר מציוצים והבטחות".

סאגת הצווים המנהליים: אביה, אשתו של העצור המנהלי אריאל דנינו הפגינה הערב יחד עם תומכים נוספים מיישובי האזור מול ביתו של השר סמוטריץ' בישוב קדומים, לאחר שבשבוע שעבר הוארך מעצרו המנהלי בשלושה חודשים נוספים. דנינו הודיעה כי תקיים במקום משמרת מחאה קבועה מדי שבוע עד לביטולו של הצו, וקראה לסמוטריץ' להפסיק להסתפק בציוצים וגינויים ולקיים את מה שהבטיח בבחירות.

בדברים שנשאה במקום אמרה דנינו: "הגעתי לכאן היום לביתו של השר סמוטריץ' כדי לדרוש תשובות, כיצד בזמן שארבעת ילדינו נמצאים כבר 4 חודשים בלי אבא ושואלים שוב ושוב איפה הוא ומתי הוא חוזר, בכפרים הערבים מסביבנו חוגגים את שחרורם של עשרות מחבלים ששוחררו רגע אחרי הפיגוע בעלי כחלק מ"מחווה לרמדאן" וניסיון לפנות מקום בבתי הכלא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אביה דנינו הוסיפה ואמרה: "הצבענו לך בבחירות האחרונות וכמונו עוד מאות אלפי יהודים שרצו שתהיה כאן מדיניות ימין, אך בפועל הממשלה שבה אתה מכהן כשר בכיר לא רק ששברה מזמן שיא בכמות המעצרים המנהליים, אלא גם משחררת מחבלים בסיטונאות. נמאס לנו כבר מציוצים והבטחות. הם לא עוזרים לבעלי שכלוא בתא מעצר או לילדים שלנו שגדלים בלי אבטת דורשים מעשים – לא דיבורים".

הפגנה - דנינו
צילום: אביה דנינו

Back to top button