חדשות הארץמבזקים

אלמנתו של רון ארד ז"ל: "ראש הממשלה לא רואה ממטר את טובת המדינה"

תמי ארד, אלמנתו של הנווט השבוי מטייסת 69 רון ארד ז"ל, כתבה לפני זמן קצר (שבת) בעמוד הפייסבוק שלה פוסט נוקב ובו מתחה ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלת ישראל. "ראש ממשלה שלא רואה ממטר את טובת המדינה ושרים שאינם נותנים דוגמה אישית".

"ביום שלישי נהרגו בעזה סרן איתי סייף ורס"ן יפתח שחר, שני קצינים צעירים מהטובים ביותר שצמחו כאן. איתי שהיה מוצלח בכל מה שנגע בו, רגיש ואהוב על חייליו נקבר ביום רביעי באופקים עיר מגוריו. יפתח עם המראה שלא השאיר אף בת אדישה, סומן להיות מפקד שלדג. מלווה בבני משפחתו ובמאות חברים המומים הובא לקבורה אל מול הנוף המדברי הקדמון במושב פארן שבו נולד וגדל. בנוסף למותם של איתי ויפתח, שבעה חיילים נפצעו קשה בקרב שלא פתח את החדשות כי נפל על הבחירות לרשויות המקומיות ואולי גם על השגרה שהורגלנו אליה." כתבה ארד.

היא הוסיפה כי "ביבי לא כינס מסיבת עיתונאים להספיד את יפי הבלורית והתואר. הוא כינס מסיבת עיתונאים יומיים אחר כך רק כאשר שר הביטחון הודיע שלא יניח את חוק הגיוס. רק ממשלה מנותקת ונצלנית יכולה להמציא חוק חזירי כל כך ורק ראש ממשלה שלא רואה ממטר את טובת המדינה יכול לנסות למכור את החוק הזה במניפולציות נכלוליות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריה, "ראש ממשלה ושרים שאינם נותנים דוגמה אישית, ילדיהם לא משרתים בצבא, רוב השרים לא שרתו בצבא והם שולחים ילדים של אחרים למות. 582 חיילים נהרגו מאז תחיל המלחמה, 7461 פצועים. אוקיינוס של דמעות המלחמה הזו יצרה. מחלקות השיקום בכל הארץ מלאות עד אפס מקום. גם אם הציבור רואה מדיי פעם תמונות של פצועים מחייכים כדאי להפנים שהצעירים האלה יישאו בגופם ובנפשם את המלחמה הזו כל חייהם."

היא הדגישה כי "חברי הממשלה צריכים היו לבקר במחלקות השיקום, לבדוק איך באפשרותם לעזור לפצועים ולמשפחות, להשתתף בהלוויות, לנחם משפחות, ולהיות אלה שנשכבים על הגדר ונלחמים למען החזרתם של החטופים שהופקרו ב-7.10. ובמקום זה הם ברובם מתנכרים למשפחות ונמנעים מלפגוש אותם."

"יו"ר ועדת חוץ וביטחון, יולי אדלשטיין, אסיר ציון לשעבר, ישב מול דני אלגרט, אח של החטוף יצחק אלגרט, ולא התבייש לומר לו שאחיו חטוף בגלל ההתנתקות (נזכיר שוב שראש הממשלה גם הוא הצביע בעד ההתנתקות) ובנוסף, ביהירותו, אדלשטיין לא אפשר לדני לדבר בגלל הטלאי הצהוב שהצמיד לחולצתו. אדלשטיין שישן בין סדיני הסאטן באחוזה של רעייתו בכפר שמריהו, ונהג אוסף אותו ללשכתו, שכח את הימים שהחירות נלקחה ממנו. הוא ושכמותו בקואליציה ובממשלה הזו אחראים לכך שהחטופים מופקרים שוב." ציינה ארד.

לסיום כתבה כי "היום הוא היום האחרון של צעדת האלונקות. הצעדה של משפחות החטופים שהפעם מובילות משפחות החיילים והחיילות שנחטפו לעזה. המשפחות מבקשות להזכיר את מחויבות המדינה לחייליה. חילי טרופר ובני גנץ הגיעו אתמול לתמוך. שרים אחרים בממשלה לא מצאו לנכון להגיע. אלה נבחרי הציבור שלנו, איך יחד איתם ננצח אני לא יודעת. אני רק יודעת שמגיע למשפחות החטופים שלפחות אנחנו, הציבור הישראלי הנושא בנטל, נעמוד לצידם."

תגובה אחת

Back to top button