חדשות הארץמבזקים

ניר ברקת נפגש עם שרת הסחר של בריטניה והעניק לה את סיכת החטופים

שר הכלכלה ניר ברקת נפגש לפני זמן קצר (שלישי) עם שרת הסחר של בריטניה קמי בדנוק במסגרת כנס השרים של ארגון הסחר העולמי הנערך באבו-דאבי. השר ברקת שיתף את השרה בדנוק בזוועות שראה בביקוריו בעוטף עזה אחרי הטבח של השבעה באוקטובר והעלה את החשש של העם הישראלי מגורלם של החטופים המוחזקים בעזה בניגוד לחוק הבינלאומי על ידי טרוריסטים רצחניים.

השרה הבריטית אמרה לשר ברקת כי היא מתפללת לשלומם של החטופים הישראלים בעזה וכי יש לפעול כדי להשיבם לביתם בשלום בהקדם. בנוסף, שוחחו השרים על הסכם הסחר החדש בין המדינות שיאפשר הידוק של היחסים הכלכליים ויקל על עשיית העסקים בין בריטניה לישראל – דבר שיחזק עוד יותר את היחסים החמים בין המדינות.

שר הכלכלה ניר ברקת: ״הענקתי לשרת הסחר של בריטניה את סיכת החטופים כדי שתזכור שבכל זמן נתון מוחזקים בעזה 134 חטופים ישראלים על ידי ארגון הטרור הרצחני חמאס. על העולם החופשי כולו להתאחד כדי להשיב הביתה את החטופים ללא שום תנאי. חמאס הוא איום על העולם החופשי כולו ומדינת ישראל מחוייבת למחוק את חמאס מעל פני האדמה.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״אני פה באבו-דאבי כדי להזכיר שבעזה מוחזקים 134 חטופים ישראלים ושחובת כל המנהיגים שהגיעו לכאן לפעול להשיבם למשפחותיהם ולביתם בשלום. אני מודה לשרת הסחר של בריטניה על תמיכתה בישראל ופעילותה למען השבת החטופים״. הוסיף השר.

השר ניר ברקת - שרת הסחר של בריטניה
צילום: תקשורת שר הכלכלה
השר ניר ברקת - שרת הסחר של בריטניה
צילום: תקשורת שר הכלכלה
השר ניר ברקת - שרת הסחר של בריטניה
צילום: תקשורת שר הכלכלה

Back to top button