מבזקיםמשפטי/פלילי

קבלן שהורשע בעבירות מרמה נדון לשנתיים וחצי מאסר וקנס בסך רבע מיליון ש"ח

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שני) על אייל בן חיון שנתיים וחצי מאסר, קנס בגובה 250,000 שקלים וחילוט של רכבי הקדילק והמרצדס שבבעלותו. בן חיון הורשע על פי הודאתו בעבירות של מרמה וזיוף בין היתר לאחר שסיפק והתקין לקבלנים דלתות אש שנחזו כתקניות, אך בפועל לא היו עמידות בפני אש ומעולם לא נבחנו על ידי מכון התקנים. בכתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום פלילי, במסגרת הסדר טיעון יוחסו לנאשם שלושה אישומים שונים הכוללים עבירות של מרמה, זיוף, הונאת נושים, קבלת דבר במרמה הלבנת הון ועוד.

במהלך 2013 ניתן בהתאם לבקשתו של בן חיון צו כינוס הליכים והוא הוכרז כפושט רגל. במסגרת הצו הוטלו על בן חיון מגבלות שונות ביניהם איסור על הקמת חברה ללא אישור, איסור יצירת חובות חדשים והוטלה עליו החובה לדווח על כל שינוי במצב הכלכלי בפרט בנוגע להכנסותיו ומצב חובותיו.

למרות האמור בשנים שלאחר מכן פתח בן חיון שלוש חברות שונות הרשמות בבעלות של קרובי משפחתו ומכריו ששימשו כ"אנשי קש", זאת למרות שהוא החזיק בהן בפועל ופעל באמצעותן. על מנת להסוות את עסקיו פתחו אנשי הקש חשבונות בנק ללא שהצהירו כי בן חיון מעורב בחשבונות למרות שהוא נהג בחשבונות כבשלו. בחשבונות בנק אלה הועבר סכום כולל של כ 21 מיליון שקלים. מלבד הונאת נושיו, השימוש ברכוש אסור והלבנת ההון, פעל בן חיון בעורמה ובתחבולה על מנת להתחמק מתשלום מס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button