חדשות הארץמבזקים

מאות פעילים הגיעו מחוץ לבית השר והציבו עמודים עם הכיתוב "צו 8"

מאות פעילי אחים ואחיות לנשק הגיעו הבוקר (שני) סמוך לביתו של שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקונפף בשכונת מאה שערים בירושלים. במיצג שנערך במקום, הציבו הפעילים צו 8 לגיוסו של השר. זאת במחאה על אמירתו "מה הקשר בין הממשלה למלחמה" ובקריאה כי לנוכח האתגרים הביטחוניים שעל הפרק ולמען ביטחון ישראל לדורי דורות ישנו צורך מיידי ונרחב בגיוסם של החרדים לצבא.

"הפעילים יחלו מיד את את דרכם במסע לכיוון כיכר אגרנט בסמוך לבג"ץ. תחת כל אלונקה, יכנסו שלושה חברי אחים ואחיות לנשק, כשאת נקודת האחיזה הרביעית ישאירו פנויה, בתקווה שאחיהם ואחיותיהם יתגייסו ויצטרפו לנשיאת המשא שהופך לכבד מיום ליום." אמרו.

כזכור הבוקר בשעה 09:00 יחל הדיון בבג"ץ בשלוש העתירות שהוגשו בנושא הגיוס, לפיהן החלטת הממשלה לא לגייס את בחורי הישיבות אינה חוקית ויש לגייסם לאלתר. בשעה 9:30 תחל עצרת "צבא החובה לישראל" בכיכר אגרנט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתנועת אחים לנשק נמסר: "במשך שנים נשאנו בנטל השירות והשכול, אבל כעת, אל מול אתגרי הביטחון שמציב בפנינו אויב אכזר ונטל שירות אדיר על הציבור המשרת, אנו חייבים לסיים את האפליה בין דם לדם. הגיע זמן שיוויון".

ביתו של השר גולדקונפף - מחאה - צו 8 - אחים לנשק
צילום: אחים לנשק
ביתו של השר גולדקונפף - מחאה - צו 8 - אחים לנשק
צילום: אחים לנשק
ביתו של השר גולדקונפף - מחאה - צו 8 - אחים לנשק
צילום: אחים לנשק

תגובה אחת

  1. רק שאלה לי, האם כל הצועקים לגיוס חרדים משרתים הם ביחידות מילואים? כי דתיים וחילונים נלחמים בעזה, והם? כל היום ברחובות תל אביב מכפישים עוד ועוד, לא איתי אחד מהם על מדים 🧐

Back to top button