חדשות הארץ

עצוב: קידוש ליל שישי עם רבע פיתה וכף גבינה

משפחות החטופים התכנסו הערב (שישי) בכיכר החטופים לארוחות שישי ושבת כמו במנהרות החמאס עם רבע פיתה וכף גבינה.

מודעה

איתי רגב שחזר משבי החמאס, אמר קידוש מרגש ונשא תפילה שבשבוע הבא כל החטופים יהיו כאן בישראל בחיק משפחתם.

מוקדם יותר, שלי שם טוב, אמו של עומר שם טוב, הדליקה נרות שבת ונשאה אף היא תפילה לחזרתם של כלל החטופים, "מתפללים שאת השבת הבאה נעשה יחד עם עומר וכל החטופים – בחיק המשפחה." אמרה.

[videopress NUUqWTuU]
צילום: מטה המשפחות
[videopress gamvKO5B]
צילום: מטה המשפחות

מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button