מבזקיםמשפטי/פלילי

שעה אחר שעה: שלושה שוהים בלתי חוקיים נעצרו בחשד לגניבת רכבים

בשעות הלילה, פעלו לוחמי מג״ב בגזרת עוטף ירושלים ובגזרת מרכז. במסגרת הפעילות עצרו הלוחמים שלושה שוהים בלתי חוקיים בחשד לגניבת רכבים.

בגזרת עוטף ירושלים, התקבל דיווח במעבר ׳עופר׳ על רכב חשוד לכיוון ירושלים. לוחמי מג״ב במעבר נערכו להגעתו והרימו את הבולדרים. בעת הגעתו של הרכב למעבר, הנהג לא נשמע להוראות הלוחמים, פרץ שלושה חסמים והתנגש בבולדרים. החשוד נהג הרכב, בן 23 שוהה בלתי חוקי תושב חברון, נעצר והועבר להמשך חקירה באגף החקירות והמודיעין של מג״ב עוטף ירושלים. בבדיקה שביצעו הלוחמים עלה כי הרכב נגנב מיישוב תמרת.

אירוע נוסף התרחש בש״ג היישוב בית חורון, בעוד רכב שחלונו האחורי שבור הוחשד על ידי חיילי המילואים של היישוב. צוות מג״ב שנכח בסמוך למקום, הגיע ומצא כי הרכב גנוב. נהג הרכב, בן 20 שוהה בלתי חוקי תושב ג׳נין, נעצר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בגזרת מרכז, פעלו לוחמי מג״ב במחסום רנתיס, לאחר שבוצעה פעילות אחר רכב חשוד שבדרכו למעבר. טרם הגעת הרכב למחסום, זיהה נהג הרכב את החסימה וניסה לברוח. הלוחמים הצליחו לחסום את הרכב, ועצרו את נהג הרכב, בן 30 שוהה בלתי חוקי תושב רנתיס, ללא רישיון נהיגה. לוחמי משמר הגבול ימשיכו בפעילותם המבצעית לסיכול גניבת רכבים ומניעת טרור, וימשיכו להיות חומת המגן של מדינת ישראל.

גניבת רכב - מחסום עופר
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button