צרכנות

הרכבת סל פיקניק ליום שמשי

קרדיט תמונה PEXELS

מתחשק לכם לצאת לפיקניק נחמד ביום בהיר שטוף שמש. נהדר! כל מה שאתם צריכים זה רק להרכיב סל פיקניק למופת ולצאת לדרך. לא בטוחים מה צריך להכיל סל הפיקניק שלכם? אנחנו כאן כדי לעזור.

מה תכיל סלסילת הפיקניק שלכם?

לאחר שהחלטתם על המיקום ועל החברה שאיתה תלכו אל הפיקניק, נותר לעסוק בתכולת הסל שיבטיח לכם פיקניק מושלם.

1. כריכים מושקעים

הדבר הראשון שאתם זקוקים לו הוא כריכים מושקעים, שהרי זה בסיסו של הפיקניק. השקיעו ברכישה של לחמים איכותיים כאלו עם דגנים או מחמצת, או אולי בגטים לאווירה צרפתית במיוחד. הכניסו לסלסילה גבינות רכות או קשות לפי טעמכם, או ארזו שניים שלושה סוגי נקניקים. בנוסף, ארזו איתכם גם ריבות, ממרחים ורטבים טובים שיעשירו את הכריכים שלכם כמו טחינה, אלף האיים, חמאה שהיא בגדר חובה, פסטו ועוד. אתם ממש לא חייבים לצאת מהבית עם כריכים מוכנים, אתם יכולים להרכיב לכם כריך לפי טעמכם האישי ממש במקום. תוכלו לרכוש חלק מהמוצרים הללו עם קופונים וליהנות גם ממוצר איכותי וגם ממחיר אטרקטיבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2. ירקות טריים

אם אתם כבר בעניין של בריאות וכריכים וטעמים מופלאים כל מה שאתם צריכים זה לשלב עם כל הטוב אלו ירקות טריים תוכלו לחתוך סלט קצוץ או להביא קופסה של ירקות חתוכים. הכינו בצנצנת את הרוטב שתרצו לתבל עימו את הסלט או הירקות (שמן זית, לימון, מלח ופלפל) והניחו בסלסילה. תוכלו גם להוסיף סלט פסטה קרה, אנטיפסטי, חמוצים ועוד.

3. שתייה מכל סוג

חשוב שתיקחו עימכם בקבוק של מים למקרה שתרצו ממש להרוות את הצמא שלכם. תוכלו לארוז גם סודה או מיץ מפירות טבעיים. כמו כן, תוכלו לארוז בקבוק שמפנייה או יין לבן צונן אם אתם רוצים לציין אירוע מיוחד. תוכלו למצוא אותם במחירים נגישים בחנויות לממכר אלכוהול. כמו כן, תוכלו לקחת עימכם בקבוק בירה או בריזר אם אתם באווירה קלילה יותר שגם מחירם נגיש ואינו מופרז.

4. משהו לנשנש

הכי כיף זה להתחיל את הפיקניק עם נשנושים קלים ביחד עם הבירה או הבריזר. תוכלו להביא קרקרים, קצת פיצוחים, או אולי בייגלה מלוח ואפילו זיתים. על הקרקרים תוכלו לשלב את הגבינות או הממרחים שארזתם בסלסילה ולהתחיל את הפיקניק עם אפרטיף קטן.

5. קטן ומתוק

כמו בכל ארוחה גם בארוחה הזו סביר לוודאי שתרצו ביס של דבר מה מתוק. תוכלו לארוז איתכם פירות חתוכים, או לקנות עוגת הבית שפעמים רבות ניתן למצוא עליה מבצע של 1+1, או אולי להתפנק עם כמה מאפים טריים שקניתם במאפייה בדרך לפיקניק במקום.

6. שתייה חמה

אי אפשר לאכול קינוח מתקתק מבלי לשתות לצידו כוס קפה טובה או כוס תה חמה. אין צורך להתחיל לחפש בתי קפה בסביבה ולהיפרד מסכום מגוחך של כסף בעד כוס קפה או תה, כשכל מה שאתם צריכים הוא תרמוס ובתוכו המשקה הנבחר.

ציוד כללי

אי אפשר לצאת לפיקניק בלי ציוד כללי שישמש אתכם בשטח. אלו הדברים שמומלץ לארוז בסלסילה:

פותחן בקבוקים שתוכלו לפתוח את בקבוק היין או הבירה, מגבונים לחים למקרה שייזלו עליכם מיצי סלט או שתרצו לנגב את הידיים בתום הארוחה, מלח ופלפל לתיבול הכריכים והירקות, מפיות, מגש שתוכלו להניח עליו את הגבינות, הנקניקים, הממרחים וכדומה, סכו"ם, קרש חיתוך שעליו תוכלו לחתוך את הגבינות והירקות וכמובן שקיות אשפה שתוכלו לנקות אחריכם את המקום, לשמור על ארץ ישראל היפה ולאפשר גם לאחרים ליהנות מפיקניק מוצלח באותו המקום.

 

Back to top button