מבזקיםצבא וביטחון

צפו: השר בן גביר בזירת הפיגוע – טרור לא מנצחים במצמוצים

כוחות הביטחון פשטו לפני זמן קצר (שישי) על ביתו בשועפאט של המחבל שביצע את הפיגוע הקשה בצומת ראם בו נרצחו שני ישראלים ונפצעו חמישה נוספים. מבדיקות שנעשו התברר כי המחבל שנוטרל וחוסל במהלך הירי שביצע לעבר הממתינים בתחנת האוטובס הוא פאדי ג׳מג׳ום, בן 37 משועפאט שבמזרח ירושלים.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיע אל זירת הפיגוע בצומת ראם ואמר: "טרור מנצחים ביד חזקה לא במצמוצים". יושב ראש המחנה הממלכתי, חבר קבינט המלחמה השר בני גנץ אמר: "אני משתתף בצער הכבד של משפחות הנרצחים בפיגוע בצומת ראם, ויחד עם כל עם ישראל מתפלל להחלמת הפצועים. אנחנו במערכה על חיינו בארץ הזו. המחירים קשים, אבל אנחנו נחושים. ביחד נשבור את רוח הטרור של אויבינו".

בתום הערכת מצב שנערכה כעת בזירת הפיגוע, בראשות מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון נמסר כי חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז. "מדובר באירוע פח"ע בגבול גזרת המרחבים לכיש ושפלה, כאשר המחבל נוטרל בזירה ובהתאם לממצאים הראשוניים, הטיל מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון את החקירה על היחידה המרכזית", אמר המפכ"ל שבתאי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיק מד"א, ארי רוזנשטיין, שהיה עד לאירוע סיפר על המראות שחווה: "שמעתי צרורות ירי ומיד רצתי למקום. המראה היה קשה, פצועים שכבו מחוסרי הכרה. ביצעתי בדיקה ראשונית, ובמקביל ביקשתי מאשתי שתרוץ לרכב הפרטי שלנו להביא את תיק העזרה הראשונה שברשותי. התקשרתי לדווח למוקד מד"א, ובתוך זמן קצר הגיעו למקום כוחות גדולים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א שהעניקו טיפול לנפגעים ופינו אותם לבתי החולים. כוחות ביטחון שהיו במקום חיסלו את המחבל".

מחבל - פיגוע - ירי - ראם -
צילום: דוברות המשטרה
בן גביר - פיגוע - ראם -
צילום: דוברות המשטרה
פיגוע - ירי - ראם -
צילום: מד"א
צילום: מד"א
צילום: דוברות השר בן גביר

Back to top button