מבזקיםפוליטי / מדיני

השר גנץ מדגיש: "פעולה רחבה ברפיח אינה עומדת בסימן שאלה"

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ התייחס הערב (שני) למלחמה ברצועת עזה ולחיסול החמאס עם המשך הפעולה הקרקעית ברפיח והבהיר כי "לטרור לא יהיו ערי מקלט – פעולה רחבה ברפיח אינה עומדת בסימן שאלה".

"היום הזה, הוא יום של שמחה מעורבת. שמחה על חזרתם של פרננדו ולואיס למשפחותיהם ולגבולנו." אמר השר גנץ והוסיף: "יום של גאווה בכוחות הביטחון שלנו על ביצוע אמיץ ומדויק – צה"ל, שב"כ, הימ"מ, כל הלוחמים בשטח ראויים להערכה גדולה. אבל גם היום אנו מרכינים את הראש, ומחבקים את משפחותיהם של רס"ל אלון קליינמן ורס"ל עדי אלדור וכל הנופלים בקרבות על הבית של כולנו. אנחנו זוכרים ומחויבים להמשיך להילחם כדי להסיר את האיום של חמאס, ולמען החזרתם של 134 חטופים נוספים."

גנץ הבהיר כי "המבצע הלילה הוא הוכחה שאנו עומדים בהבטחה שלטרור לא יהיו ערי מקלט בשום מקום. אין שאלה בנוגע לצורך לפעול בכל מקום שבו יש טרור. פעולה רחבה ברפיח, כפי שאמרנו בעבר – אינה עומדת בסימן שאלה. נקיים שיח עם ידידינו בעולם כולל מצרים שלה אנו רוחשים כבוד רב. נעשה את כל הצעדים שיאפשרו לנו את חופש הפעולה – גם בפינוי האוכלוסייה, גם באבטחת הגבולות, וגם בהכנת השטח לכניסה קרקעית – ונפעל. כפי שאמרתי מהרגע הראשון – אנחנו לא חוזרים, עד שמשיגים את מטרותינו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button