צרכנות

הצק ליסט המושלם להפקת אירועי חברה וימי גיבוש

קרדיט תמונה PEXELS

 דברים שכדי לדעת לפני שמארגנים יום גיבוש לחברה או הפקה של אירוע החברה

כולנו עובדים בשגרה רצופה וקשה ומידי פעם אנחנו זקוקים לרגע מהנה שישבור את השגרה ואת פעילויות היום יום. הדרכים הטובות ביותר היא הוצאה של מחלקות או קבוצות מהחברה לאטרקציות וימי כיף שווים או בארגון והפקה של אירוע חברה טוב לכל העובדים. החוויות יכולת להיות משלימות ורצוי לשלב בן אטרקציות הפעלות וגיבושים קטנים יחד עם אירוע חברה אחד או 2 גדולים לכל החברה. מעבר לגיבוש העובדים תוכלו לדייק טוב יותר את הלכידות לצוות העובדים וליצור כל פעם אתגר אחר ועניין. בצורה זאת תוכלו לנצל כל תקופה, גם היא אם היא מורכבת ולנסות להוציא ממנה את המיטב.

1. תקציב – איך בונים, איך יודעים כמה אטרקציות, הפעלות ותוכן להכניס.

אנחנו מודעים לכך שלרוב את מקבלים תקציב מוגדר שנתי לגיבושים והפעלות עובדים ויש הבדל בין
תקציב להפקת אירועי חברה ובין תקציב ליום גיבוש לצוות קטן.

  •  קביעת תקציב לאירוע לפעמים תביא אתכם למחשבה שכדי לותר על מספר גיבושים קטנים או לאחד תקציבים כדי באמת ליצור יום גיבוש קטן ואיכותי. מניסיום ימי גיבוש בלתי נשכחים לקבוצות של 25 אורחים יכולות להתחיל מ25,000 שקלים צפונה.אירועי חברה והפקת אירועי חברה לחבורת מעל 100 אורחים יכולות להתחיל ב50,000 ועד 100,000 ₪ הכל תלוי בתוכן הרצוי.
  • בניית מערך ספקים רצוי -הערכת מחיר

2. מהן מטרות הגיבוש?

קביעת מטרות לאירוע ידאגו שתדעו בדיוק איזה תוכן כדי ליצור לעובדים ובכך תוכלו להעניק כל פעם חוויות שונות ומגוונות שיהפכו את הגיבוש הנבחר לבתי נשכח. בין אם מודבר ביום גיבוש רגוע, מחשבתי, צוותי, תחרותי, יום גיבוש שיגרום לשיתוף פעולה בין כל הצדדים יש קשת של אפשרויות שניתן לקיים ולעשות כדי להעניק לעובדים חוויות אישיות וחוויות משותפות שיוכלו לקחת אתם. דיוק המטרות יאפשרו לכם כבר לבחור בגיבוש הנכון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3. סוגי פעילויות שכדי לקיים בגיבושים

גיבושים לרוב כוללים תוכן תחרותי/מגבש/אתגרי/מפנק עלינו לשאול ולבדוק כמה אורחים עומדים לקחת חלק בפעילות יום הגיבוש ולהחליט על התוכן הרצוי.
אפשר לחשוב על גיבושים בשעות הבוקר שכוללים כיבוד קל, פעילות אתגרית כגון רינגרים/ריזרים, סדנת קוקטיילים טובה, פיצוח תעלומת או משחק ניווט מגניב ארוחת צהרים שווה ועוד שלל רעיונות.
גיבושים יכולי םלהיות רגועים עיסוי טוב סביב בריכה עם ארוחות שוות ויכולים להיות אתגריים ותחרותיים בפעיליות ODT וטיולי חברה קצביים.

4. אז מהו הנושא/ הקונספט הטוב ביותר להפקת אירוע חברה ?

אירועי חברה מצריכים יותר דיוק חשיבה ומיקוד. בקבוצות גדולות ניתן באמת לשלב להקות טובות, אומני חושים, מופעי סטנדאפ או מופעי קצב ותנועה. עיצוב ותפאורה המשלבים אוכל מעולה הם הכרחיים. כדי ליצור בידול בחוויות והתכנים חשוב לדעת האם מדובר באירוע יום או אירוע ערב. קונספטים לאירועי חברה- מסיבות חג כגון אירועי פורים, ערבי חברה, ערב קונספט, אירוע התנדבות, ערב קזינו-לאס וגאס, ערב קומיקס, גיבוים מהעבר, אלף לילה ולילה, ערב מוזיקלי, שנות ה50,60 ערב מהסרטים וכו.

5. מקום ותאריך- מזג אוויר

קביעת מקום ותאריך לאירוע לאירוע או לגיבוש שלכם הם הכרחיים כדי לסגור ספקים. חשוב לוודא שביום המבוקש אין התראות מראש על חסימות כבישים, חגים או אתגריים ובעיות שיכולים למנוע את הצלחת האירוע או הגיבוש שלכם. אם אתם מכוונים פעילות תחת כיפת השמים כדי להיות מוכנים למצבי מזג אוויר משתנים, בדיקת תחזיות, מה אפשרויות הדחיה, האם התוכן מותאם לתקופה ולמזג האוויר קיצי או החורפי. חשוב שהתוכן ידבר בהתאם לעונת השנה .

6. אוכל ושתייה מה כדי ליום גיבוש ומה לאירוע חברה איפה נעוץ ההבדל בחשיבה

בחירת תפריט לאירוע חברה שונה מתפריט לאירוע גיבוש קטן. בגיבושים תוכלו לשלב המון אוכל בנקודות שונות של היום וליצור אירוע מתגלגל בשטח אם מבחר מנות חלבניות, בשריות בהתאם לשעת האירוע והתכנים השונים. גיבושים לרוב מבוססים על פינוקים ויום גיבוש טוב שכל הזמן מפתיע את האורחים במנות קולינריות, מתוקים ומבחר גדול של שתייה קלה, חמה ואלכוהול מגוון תמיד ישאירו רושם מעולה העל פעילות הגיבוש הקטנה שלכם.

באירוע חברה יש לכם אופציה ליצור תפריט אחר טוב בין אם מדובר ארוחה סביב שולחנות, צלחת מזג, תפריט מסיבה טוב. בנוסף קבלות פנים פתיחה וקינוחים. לרוב אירועי חברה יקיימו תפריטים חלביים או בשריים כשרים כדי להתאים לרוב קהל האורחים והעובדים. בהתאם לאופי האירוע תהיה חשיבות לבחור בצורת ההושבה והתפריט הנכון כדי שהאירוע יזרום ויתאים נכון לתכנים ולשעות.

7. קו מוזיקלי – DJ אולי להקה או מוזיקת רקע? איך בוחרים

גיבושים קטנים לרוב מוזיקת רקע במתחמים שתבחרו יעשו את העבודה קבוצות קטנות אוהבות להרים קצב ואם התקציב מאפשר תמיד מומלץ להביא DJ טוב אבל באירועי חברה יש חשיבות למסרים לתכנים ואופי האירוע. הפקת אירוע חברה מצריכה ממכם הבנה על השלבים השונים והמסרים השונים שתרצו להעביר בכל חלק ואיזה משקל יש למוזיקה והתכון שילוו אתכם.

אם תתחשב בכל הנושאים הללו ותתכנן את האירוע בהתאם, תוכל להבטיח כי האירוע ייערך בצורה יעילה ומוצלחת לצוות העובדים שלך.

Back to top button