מבזקיםפוליטי / מדיני

נשיא התאחדות התעשיינים: ״הסכם שמפקיר את העסקים ואנשי המילואים כאחד״

נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, הודיע כי הנשיאות מתנגדת בתוקף להסכם שנחתם ״למען״ אנשי המילואים ואמר כי ״הדבר האחרון שאפשר לומר על ההסכם הקלוקל הזה, הוא שהוא ׳למען׳ אנשי המילואים- במציאות זהו דיל בין האוצר להסתדרות שמפקיר את העסקים ואנשי המילואים כאחד, שכן הוא מעניק החזר חלקי בלבד לעסקים על משכורת אנשי המילואים, ובכך פוגע הן בעסקים והן במעמד אנשי המילואים שהופכים לנטל כלכלי עבור העסקים ולעובדים סוג ב׳.

״בהודעת האוצר הם ׳שכחו׳ לציין שהשיפוי יהיה חלקי בלבד והמעסיקים ימשיכו לשאת על כתפיהם חלק משמעותי מהתשלום. כמו כן הם גם מחסירים חלק מהתשלום החלקי, על ידי מימון ימי חופש, אשר מאד ראויים, לבני זוג המשרתים במקום שהמדינה תעשה זאת״. הוסיף.

עוד הוסיף תומר: ״לצערי, שוב משהבינו באוצר שלצד מחוייבותינו למשרתים ולבני משפחותיהם, אין בכוונתו לוותר על זכויות המעסיקים ומעמד משרתי המילואים היקרים לכולנו, הם בחרו לקדם ׳הסכם׳ ׳עם המעסיקים׳ רק מבלי לדבר עמם או לשקף את עמדתם.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״לצערי יש מי שמשיקוליהם בחרו להפקיר את שולחיהם ולהצטרף למהלך. נמשיך להיאבק למען קבלת החזר מלא על שכר המילואים וחיזוק מעמדם של המשרתים. ארגון נשיאות המעסיקים והעסקים, שכולל את התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר והתאחדות הקבלנים בוני הארץ, המייצגים את מרבית המעסיקים במשק, המעסיקים יחדיו למעלה משני שליש מכלל מהעובדים במשק.״ סיכם נשיא התאחדות התעשיינים.

ד״ר רון תומר - נשיא התאחדות התעשיינים
ארכיון. צילום: עודד קרני

Back to top button