לבנוןמבזקים

דיווח: ארגון חיזבאללה העמיד את כל יחידות ההתנגדות בכוננות עליונה

לבנון ממשיכה לקבל מסרים ממדינות מערביות המזהירות מפני התפתחות של הקרבות בגבול, העלולות להידרדר במהירות למלחמה רחבת היקף. כך מדווח היום (שבת) העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה. אותם גורמים חוזרים ומדגישים בפני לבנון כי יש בידיהם מידע והערכות שיש בישראל מי שרוצה לנהל מלחמה נגד חיזבאללה.

למרות שארגון הטרור חיזבאללה העריך לאורך כל התקופה שישראל איננה מוכנה לצאת למלחמה, ביומיים האחרונים הערכה זו השתנתה ובחיזבאללה כעת לא שוללים את האפשרות שתחליט לעשות זאת. בשל כך הוחלט בחיזבאללה להעמיד בכוננות גבוהה את כל יחידות ההתנגדות על מנת שיהיו מוכנות למקרה שיצטרכו להתמודד עם מלחמה.

מחבלים - חיזבאללה - כוח רדואן
צילום: תקשורת חיזבאללה

העיתון "אל-אחבר" מציין כי נודע לו כי כוונת ההתנגדות להציג כמה שיותר כלי נשק בפעולות האחרונות היא אינדיקציה לכך שישראל איננה יודע מה יש לרשות הארגון ולכן ישראל תעמוד בפני מלחמה קשה אם תחשוב לתקוף את לבנון. "צבא הכיבוש לא היה מודע לכך שההתנגדות מחזיקה באחד מסוגי הטילים שהיו בשימוש במבצעים האחרונים" נכתב בדיווח בעיתון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה בלבנון, האשם סאפי א-דין אמר בנאום שנשא כי "מה שההתנגדות עושה היום, תוך שימוש בנשק חדש, מעביר מסר שהישראלים מבינים את היכלות שיש להתנגדות והאויב הופתע מכלי הנשק שבהם השתמש הארגון. הוא יופתע עוד יותר בעתיד אם יחשוב על הרפתקה כלשהי. זהו מסר ברור".

הוא הדגיש כי "ההתנגדות כיום בשיא כוחה, יכולה, מוכנה ומסוגלת להנחית מכות אנושות על האויב אם הוא שוקל לפתוח במלחמה נגד חיזבאללה."

חיזבאללה - לבנון
צילום: תקשורת חיזבאללה

Back to top button