מבזקיםפוליטי / מדיני

יו״ר מפלגת העבודה ח״כ מרב מיכאלי: כנס ההתיישבות – יריקה בפרצוף

יושבת ראש מפלגת העבודה, חברת הכנסת מרב מיכאלי אמרה היום (שני) בישיבת הסיעה על כנס ההתיישבות: "זה לא סתם טרלול, זה לא סתם פילוג. האנשים האלה יורקים בפרצוף של אזרחיות ואזרחי ישראל, הם יורקים בפרצוף של ארה"ב ובית הדין בהאג שהיו אנחנו עומדים בגללם לפניו. מייצרים סכנה בטחונית חמורה שמדרדרת את ישראל בימים אלה לאינתיפאדה שלישית וגם שודדים את הכסף של המדינה".

עוד אמרה חה"כ מיכאלי: "‏סרטוני הזוועה שאנחנו צופים בהם מאז אמש: 27 חברי קואליציה מתוכם 11 שרים, רבע מהממשלה, חוגגים באקסטזה על התנחלות מדומיינת ברצועת עזה וקוראים לזה נצחון. חוגגים כאילו לא היה כאן טבח נוראי בשבעה באוקטובר, כאילו לא מוחזקים במנהרות חמאס 136 ישראליות וישראלים שהם הפקירו, כאילו לא נפלו לנו יותר מ 500 חיילות וחיילים במלחמה שנמשכת ברגעים אלה ממש. כאילו 834 אזרחים חפים מפשע שנטבחו באכזריות במשמרת שלהם, כאילו אין אלפים שנפצעו בגוף ובנפש ונאבקים על חייהם. הם, שלא מצליחים להחזיר הביתה וליישב את מאות אלפי המפונות והמפונים בדרום ובצפון. כי התנחלות בעזה זו נצחון".

מיכאלי הדגישה: "זאת ההמחשה הברורה ביותר של הפער בין ההתנחלויות והמתנחלים המשיחיים לבין שאר מדינת ישראל. כשכולנו משלמות ומשלמים מחירים כואבים, בוכים ומתייסרים, הם רוקדים וצוחקים. חמאס הוא נכס – אמר סמוטריץ'. הוא נכס להתנחלויות, שאת המחיר המטורף שלו מדינת ישראל משלמת בדם. 10 מליון אזרחים איבדו אמון בבטחון שלהם, בבטחון המדינה. הקואליציה חוגגת, כאילו הטבח הנורא שארע ב-7 לעשירי לא נוגע אליה, כאילו הדם לא על הידיים שלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי יו"ר מפלגת העבודה: "זה לא סתם טרלול, זה לא סתם פילוג. האנשים האלה יורקים בפרצוף של אזרחיות ואזרחי ישראל, הם יורקים בפרצוף של ארה"ב ובית הדין בהאג שאנחנו עומדים בגללם לפניו. מייצרים סכנה בטחונית חמורה שמדרדרת את ישראל בימים אלה לאינתיפאדה שלישית וגם שודדים את הכסף של המדינה. נתניהו תמיד היה סכנה למדינת ישראל. בימים אלה הוא והממשלה המשיחית שלו הפכו לסכנה ברורה ומיידית ומאוד מוחשית. אני רואה ושומעת כל מיני שרים וחכים מהליכוד שמתבכיינים שזה לא הליכוד שלהם. ובכן, חברים, הליכוד שלכם כבר מזמן לא כאן. אם לא תאזרו אומץ ותחליפו את נתניהו, גם מדינה לא תהיה לנו".

מרב מיכאלי
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

Back to top button