חדשות הארץמבזקים

ההשוואה המקוממת בראיון בין דני דנון למגישת סקיי ניוז

מגישת סקיי ניוז ראיינה אתמול (שישי) את חבר ועדת חוץ וביטחון, חברת הכנסת דני דנון מיד לאחר החלטת בית הדין בהאג. "אתה קראת להגירה מרצון של פלסטינים מרצועת עזה בנובמבר פרסמת מאמר בנושא ב’וול סטריט ג’ורנל’" פתחה בל דונאטי מגישת סקיי ניוז את הראיון עם ח"כ דני דנון, חבר ועדת חוץ וביטחון. דונאטי המשיכה, "קראת לטיהור אתני של חלק מאוכלוסיית עזה למדינות מערביות שיקבלו פליטים".

דנון התרעם למשמע דבריה והגיב כי "את יכולה להמשיך להפיץ שקרים אבל זה לא יעבוד את ממשיכה להפיץ שקרים שמשרתים את חמאס ‘טיהור אתני’ אלה מילים שלך" הטיח דנון "אם קראת את המאמר, דיברתי על הגירה מרצון".

אלא שהמגישה התעקשה "אתה קראת להזיז את האוכלוסיה קראתי את המאמר וציטטתי ממנו", דנון התעקש "אני דיברתי על הגירה מרצון ואני חושב שכל אחד שרוצה לעבור למדינה אחרת צריך לאפשר לו את זה" ואז המגישה הגיבה עם אמירה מקוממת "כן, זה מזכיר לי את ה’הגירה מרצון’של יהודים בשואה":

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דנון לא שתק ותקף את האמירה המקוממת: איך את מעזה להשוות? תתביישי לך על ההשוואה זו האשמה מבישה ואנטישמית לא ארשה לך לדבר כך על השואה מה שאמרת הרגע זו אנטישמיות טהורה". מיד לאחר הראיון סקיי ניוז שהבינו את הבעיתיות של הדברים הוציאו הודעה שבה הם מתנצלים על עצם ההשוואה הלא ראויה ובפני דנון באופן אישי.

ח"כ דני דנון אמר: "לצערי סקיי ניוז מתחילת המלחמה אימצו את הנראטיב של חמאס. ההשוואה של מגישת סקיי ניוז, בל דונאטי, לא נעשתה בתום לב. אני דורש מהגב' דונאטי להתנצל גם על ההשוואה המקוממת."

צילום: הראיון בין דני דנון למגיש סקיי ניוז

Back to top button