חדשות חוץמבזקים

חבר המושבעים קבע: טראמפ ישלם 83.3 מיליון דולר לעיתונאית שהשמיץ

חבר המושבעים בבית המשפט במנהטן קבע אתמול (שישי) בפסק הדין שניתן לנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ כי עליו לשלם פיצויים בסך 83.3 מיליון דולר לעיתונאית א. ג'יין קרול בגין הצהרותיו המשמיצות והמזלזלות בה לאחר שהאשימה אותו באונס.

סכום פיצויי העונשין בפסק הדין שניתן לטראמפ בסך 65 מיליון דולר היה גבוה פי שמונה ממה שביקשה קרול בתחילת התביעה שלה, זאת בנוסף לסכום של 18.3 מיליון דולר בגין פגיעה במוניטין ונזק נפשי.

במהלך המשפט, עורכי דינה של קרול אמרו לחבר המושבעים כי יש להעניש את טראמפ במספר רב של פיצויים כדי שזה יגרום לו למעשה להפסיק את התנהגותו המשמיצה. "החוק אומר שאתה יכול לשקול את עושרו של דונלד טראמפ כמו גם את התנהלותו הזדונית והמתנשאת", אמרה עורכת הדין של קרול, רוברטה קפלן שהוסיפה כי "מיליארדי דולרים הם רק טיפה בים עבור טראמפ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשנה שעברה, חבר המושבעים במשפט לשון הרע פסק לקרול פיצוי בסך כולל של 5 מיליון דולר, לאחר שמצא שטראמפ התעלל מינית בקרול ולאחר מכן השמיץ אותה ב-2022 כאשר הכחיש את ההאשמות וביזה אותה.

תוך דקות ממתן פסק הדין הכריז טראמפ כי הוא יערער על ההחלטה, "מגוחך לחלוטין! אני לא מסכים לחלוטין עם שני פסקי הדין ואערער", כתב טראמפ בפוסט ברשת החברתית שלו "Truth Social".

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ
ארכיון. צילום: הבית הלבן

Back to top button