מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון יואב גלנט בביקור ביחידת הלוט״ר: נחסל את חמאס

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (שישי) ביחידת הלוט״ר של חטיבת המרום, בבסיס היחידה במתקן אדם. במהלך הביקור הוצגה לשר פעילות היחידה החל מהשבעה באוקטובר בלחימה בישובי העוטף ועד היום שלוחמיה בסדיר ובמילואים פועלים בכלל הגזרות, ובמקביל מובילים מאמץ הכשרה והטמעה תוך כדי לחימה לכוחות הרבים הפועלים בשטח.

בהמשך, שוחח שר הביטחון עם לוחמי היחידה בסדיר ובמילואים על פעילותם בכל מוקדי הלחימה. בביקור השתתפו: קצין חי״ר וצנחנים ראשי תת אלוף ערן אוליאל, מפקד חטיבת המרום, אלוף משנה גיל אליה, מפקד היחידה סגן אלוף ע׳ ומפקדים נוספים.

שר הביטחון אמר ללוחמי הלוט״ר: אנחנו את החמאס נחסל, לא יהיה חוכמות. אנחנו נביא לכך שהשלטון בעזה לא יהיה שלטון חמאס והצבא בעזה לא יהיה צבא חמאס. עם הטרור אנחנו נלחם לאורך זמן רב, זה לא יקח יום אחד, זה ייקח תקופות ארוכות. לכן תכינו את עצמכם לעניין הזה, ויש לכם את החובה ואני מרשה לעצמי להגיד גם את הזכות להילחם את המלחמה הכי צודקת שיכולה להיות לעם ישראל ולמדינת ישראל״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר השר גלנט: "ממש ברגעים האלה, כשאנחנו עומדים כאן, בית הדין בהאג מנסה לחרוץ דין על דבר שהוא ההפך מצדק. המציאו את בית הדין הבינלאומי ונתנו לו את הסמכות לדון בפשע שנקרא רצח עם – ׳ג׳נוסייד׳, בגלל מה שקרה ליהודים, בעיקר ליהודי אירופה במלחמת העולם השניה. באפקט של צביעות באים ותובעים את מדינת ישראל שמגנה על זה שמנסים להרוס את המדינה – רוצחים ילדים, אונסים נשים, חוטפים זקנים, ועל זה לוקחים את מדינת ישראל לתביעה".

גלנט הדגיש כי "אלה שיושבים על כורסאות עור בהאג, שבחלק מהמדינות שלהם לפני 80 שנה השמידו יהודים – הם באים היום ללמד אותנו מהו צדק וכיצד צריך להתנהג. אז אצלנו, חייל בצה״ל יוצא למשימה כשעל לוח ליבו ובזכרונו ערכי צה״ל, רוח צה״ל, שמדברת על מה זה ערכיות ומה זה לוחמה אמיתית, ובמי צריך לפגוע ובמי לא צריך לפגוע. מחבל של חמאס, שמצאנו את הפתקים שלהם, אצלם בכיסים, כל אחד, רשום לו: ׳דם היהודים הוא דם יותר טעים מדם של מישהו אחר, תלכו ותשתו אותו׳ – זה המסר".

שר הביטחון אמר ללוחמים: "לאחרונה אני שומע בהרבה מאד מקומות, לצערי גם מאנשי ציבור, התקפות על קציני צה״ל, על השב״כ, על המוסד, על אחרים, צה״ל וכל ארגוני הביטחון הם גופים ששייכים למדינת ישראל והם משרתים בגופים".

השר גלנט חתם את דבריו ואמר: "תמיד מדינת ישראל נמצאת מאחוריכם, ואנחנו נותנים לכם גיבוי מלא ואני כשר ביטחון, רמטכ״ל, ראש השב״כ, ראש המוסד, כל האנשים האלה נותנים גיבוי מלא לצה״ל ואנחנו עומדים מאחורי כל דבר שאתם עושים, כל אחד פה הוא שליח שלנו, הוא הולך לבצע את המשימה ואנחנו עומדים מאחוריו, אנחנו איתכם בכל דבר גם אם אתם שומעים, מישהו אומר ככה ומישהו אומר אחרת, תהיו בטוחים בצדקת דרככם, גם כחיילים, גם כלוחמים".

גלנט - יואב - ביקור - לו"טר
צילום: אלעד מלכה
גלנט - יואב - ביקור - לו"טר
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

Back to top button