תנועה ותחבורה

כ-150 מפגינים חסמו את נתיבי איילון וקראו לשחרור החטופים

כ-150 מפגינים חסמו הערב (רביעי) את מחלף השלום בכביש 20 (נתיבי איילון) לכיוון דרום במחאה על המשך המלחמה בעזה וללא עסקה הנראית באופק לשחרור החטופים. כוחות משטרה פינו את המפגינים והכביש נפתח לפני זמן קצר לתנועה של כלי הרכב. המפגינים ממשיכים לצעוד באזור הקריה ולקרוא לשחרור החטופים. "תעצרו את העולם, החטופים עדיין שם", "עסקה עכשיו!", "את כולם, עכשיו!", קראו המפגינים.

חסימת מפגינים בנתיבי איילון
צילום: מירה זליבנסקי
[videopress bu5BRU4M]
צילום: מירה זליבנסקי
[videopress TgIjiIvs]
צילום: אריק סגל
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button