חדשות הארץמבזקים

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי חילק טלפונים לווינים לרבש"צים בגוש עציון

שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי הגיע היום (שני) לביקור בהר חברון ובגוש עציון ונמפגש עם רכזי הביטחון של הישובים וחילק לרבש״צים ביישובים טלפונים לווייניים לשימוש בשעת חירום בעת קריסת רשתות תקשורת קוויות וסלולריות.

כמו כן, בפגישה בישר השר לראשי המועצות כי אחרי מאבק עיקש, כבר בימים הקרובים יאושר וייצא לפועל תקציב מיוחד של 50 מליון שקלים לשיפור תשתיות סלולריות ביהודה ושומרון, ובקרוב יוקמו עשרות אתרי סלולר שישפרו את הקליטה.

שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי: "הגענו היום כדי לחזק את ביטחונם של תושבי יהודה ושומרון שעומדים איתנים אל מול האויב בשעות שגרה וחירום ויצאנו מחוזקים מרוח הלחימה וההתנדבות של לוחמי כיתות הכוננות.המשכנו בפרויקט משרד התקשורת לאספקת צרכי תקשורת לזמן חירום הכוללים טלפונים לוויניים, אינטרנט במקלטים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שלמה נאמן ראש מועצת גוש עציון: "שמחתי לארח בגוש עציון את שר התקשורת ידידי ח"כ שלמה קרעי ולהוביל יחד מגוון נושאי תקשורת חיוניים בגוש עציון בפרט וביו"ש בכלל. אני מבקש להודות לשר על פעילותו הנמרצת להשגת תקציב מיוחד וחלוקת טלפונים לווייניים לרכזי הביטחון בישובים".

יוחאי דמרי ראש מועצת הר חברון: "אני מבקש להודות לחברי וידידי השר ד"ר שלמה קרעי שרואה את טובת הפריפריה וההתיישבות ביהודה ושומרון למול פניו. אין לי ספק שהשר פועל במעשים ולא רק בדיבורים לחיזוק והרחבת ההתיישבות בהר בפרט וביו"ש בכלל. ועל כך הערכתנו ותודתנו".

שלמה - קרעי - ביקור - גוש עציון
צילום: דוברות השר קרעי
שלמה - קרעי - ביקור - גוש עציון
צילום: דוברות השר קרעי

Back to top button