חדשות הארץמבזקים

צפו במחווה המרגשת: במקום אירוע בר מצווה – חגיגה לחיילים

עמיחי ג'קסון מהיישוב אלעזר שבגוש עציון היה צריך לחגוג את בר המצווה שלו חודש לאחר פרוץ המלחמה. הוא עלה לתורה בבית הכנסת, אבל החליט לדחות את המסיבה לזמנים שקטים יותר. כשאלה בוששו לבוא, הוא והוריו התלבטו מה לעשות: "אחרי התלבטות שאלנו את הבן מה הוא מרגיש", מספרת אילנה, אימו, "הוא החליט לא לעשות את המסיבה אלא לעשות משהו לחיילים. אז הקייטרינג עשו ארוחת ערב לחיילים, עם בר המבורגרים והכל. הגיעו 200 חיילים במקום 200 בני משפחה וחברים והם שמחו מאוד".

עמיחי סיפר: "הרגשתי שלא מתאים לעשות מסיבה עכשיו. כשראיתי את החילים אוכלים ונהנים, זה הרגיש לי שזה פי אלף יותר שווה." מספר עמיחי, חתן הבר מצווה והוסיף: " אמנם לא הייתי איתם כשהם אכלו אבל הרגשתי שהם חוגגים איתי". החיילים הודו לעמיחי ולמשפחת ג'קסון על הארוחה המפנקת שזכו לה בזכות אלעזר ושלחו סרטון ברכה מרחוק.

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן ברך את עמיחי: "עמיחי היקר ריגשת אותנו מאוד בהחלטה שלך להעניק לחיילים ארוחה מפקנת וחגיגית במקום הבר מצווה שלך, החינוך המרגש שקיבלת מהוריך הוא הסיפור הישראלי, חינוך של הדור הצעיר והפטריוטי שגדל כאן בגוש עציון. כשימחת את החיילים שימחת את כולנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
עמיחי ג'קסון - בר מצווה - חיילים
צילום: באדיבות המשפחה
עמיחי ג'קסון - בר מצווה - חיילים
צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button