חדשות הארץמבזקים

משפחות החטופים הקימו אוהלים מול בית ראש הממשלה בקיסריה

עשרות משפחות חטופים, בפתחו של היום ה- 106 בו יקיריהם עדיין מוחזקים בתנאים מחפירים ומענים בשבי, מסרו הלילה (שבת) הצהרה לתקשורת והקימו אוהלים מחוץ לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה.

אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי החטוף בעזה: "היום אחה״צ הגעתי לכאן לקיסריה והכרזתי על שביתת רעב עד שראש הממשלה יצא מביתו יגיע וידבר איתי. אנחנו יודעים שיש עסקה על השולחן. עכשיו רק צריך לאשר את ההסכם ולהחזיר את כל החטופים הביתה! עידן, הילד שלי, נמצא שם 106 ימים עם אותם בגדים שבהם נחטף – בגדים קצרים. אני עם מעיל וקר לי! מה הוא רגיש? אדוני ראש הממשלה, אני מבקש שתצא אלינו אנחנו פה מול הבית שלך. תצא לדבר איתנו."

אלון אדר, בן דודו של תמיר אדר ז״ל: "אני פה בשביל תמיר ושאר המשפחות. הסוף שלנו לא היה טוב – הוא נגמר במוות ועצב ואני פה כדי לתת תקווה למשפחות היקרות שנלחמות בשביל להחזיר את יקיריהן הביתה בחיים. אני יודע שלקבינט המלחמה יש אופציה לתת למשפחות האחרות סוף אחר – סוף טוב יותר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ענבל צח, בת דודתו של טל שוהם: "לא בעוד שבוע אלא עכשיו! אין לנו שניה לחכות. להם אין רבע של שניה לחכות".

אודי גורן, בן דודו של טל חיימי ז״ל: "לטל הזמן כבר לא משנה ולא ישנה – המשפחה רק מחכה לקבור אותו באדמות הקיבוץ. יש סביבנו הרבה מאוד אנשים אהוביהם בחיים ורק השבוע התבשרנו ששניים מהם בארון. נתניהו, אומרים עליך שאתה פוליטיקאי משופשף עכשיו הזמן להוכיח שאתה מדינאי טוב. אם יש לך ספק מה ההחלטה הנכונה כדאי להיזכר מה הערכים עליהם הוקמה המדינה – הערכים של כל אלה שכאן ואין להם בן משפחה חטוף ובאו לדרוש יחד איתנו את החטופים בחזרה הביתה בחיים וכדי שנוכל לבנות את האמון עם המדינה מחדש."

המשפחות קוראות לראש הממשלה וקבינט המלחמה: "עצרו את ההוצאה להורג! לא מוכנים לשמוע על עוד חטופים מתים. דורשים ועידה בינלאומית עכשיו של קטאר, מצרים, ארה״ב וישראל להחזרת כל החטופים".

ממשפחות החטופים נמסר: "אנחנו מבקשים מראש הממשלה שיצא מביתו וידבר איתנו. 105 ימים התחננו, כעת אנו דורשים: עצרו את ההוצאה להורג של החטופים! ימי החסד שנתנו עד היום לקבינט המלחמה, נגמרו. המתנו בסבלנות, עכשיו הזמן לפעול. לא מוכנים לשמוע על עוד חטופים מתים.״

אוהלים - משפחות חטופים- קיסריה - בית ראש הממשלה
צילום: מטה המשפחות
אוהלים - משפחות חטופים- קיסריה - בית ראש הממשלה
צילום: מטה המשפחות
אוהלים - משפחות חטופים- קיסריה - בית ראש הממשלה
צילום: מטה המשפחות
אוהלים - משפחות חטופים- קיסריה - בית ראש הממשלה
צילום: מטה המשפחות
צילום: מטה המשפחות
צילום: מטה המשפחות

Back to top button