איראןמבזקים

דיווח: צבא פקיסטן תקף במערב איראן, שלוש נשים וארבעה ילדים נהרגו

כלי תקשורת באיראן מדווחים כי פקיסטן תקפה לפנות בוקר (חמישי) בשטחה, את הכפר סרוואן באזור מחוז סיסתאן ובלוצ'סתאן במערב המדינה סמוך לגבול פקיסטן-איראן.

על פי הדיווחים 7 מטרות הותקפו, ביניהם מחנות של ארגוני הטרור BLA ו BLF השייכות לבדלנים בלוצ'יסתנים באיראן. בטלוויזיה האיראנית דווח כי כתוצאה מהתקיפה נהרגו שלוש נשים וארבעה ילדים שאינם איראנים. "סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר תקף צבא פקיסטן כפר גבול באמצעות טיל. 3 נשים ו-4 ילדים שאינם איראנים נהרגו בהתקפה זו." נמסר בדיווח.

סוכנות הידיעות הממלכתית באיראן, "אירנא" דיווחה מוקדם יותר כי נשמעו באזור מספר פיצוצים עזים ועשן שחור נראה עולה מעל המקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן פורסמו שמותיהם של ארבעת הילדים, שאינם איראנים שנהרגו במהלך התקיפה של צבא פקיסטן הם: מהיקאן באלוך, בבאר דוסט, האני דוסט וצ'ראך דוסט.

ילדה שנהרגה בתקיפה באיראן
ילדה שנהרגה בתקיפה באיראן
הילדים שנהרגו בתקיפה של צבא פקיסטן
הילדים שנהרגו בתקיפה של צבא פקיסטן
עשן שחור שנצפה מעל אזור התקיפה בשטח איראן
עשן שחור שנצפה מעל אזור התקיפה בשטח איראן
תמונות ראשונות מההרס כתוצאה מהתקיפה
תמונות ראשונות מההרס כתוצאה מהתקיפה
שרידי רקטה בשטח איראן
שרידי רקטה בשטח איראן

כלי תקשורת בפקיסטן טענו כי המתקפה של צבא המדינה כנגד קבוצות בדלניות "באלוך" הייתה בשטח הרפובליקה האסלאמית. על פי הכוחות המזוינים של פקיסטן הם תקפו רק מטרות טרור כורדיות. החשבון המזוהה עם הכוחות המזוינים של פקיסטן הכחיש כל התקפה על מפקדת משמרות המהפכה וכינה זאת חדשות מזויפות של משתמשים הודים ואיראנים.

עמוד הטוויטר של חדשות הכוחות המזוינים שהצהיר על התקיפה באיראן
עמוד הטוויטר של חדשות הכוחות המזוינים שהצהיר על התקיפה באיראן
הכחשה של צבא פקיסטן על תקיפת משמרות המהפכה
הכחשה על תקיפת משמרות המהפכה

שר ההגנה לשעבר של פקיסטן, חוואג'ה מוחמד אסיף אמר בתגובה לתקיפה: "איראן תמיד תמכה בנו במצבים קשים. טרור הוא בהחלט אתגר רציני עבור שתי המדינות ועלינו לפתור את המשבר הזה ביחד. פקיסטן תמיד נהנתה מיחסי אחווה היסטוריים עם הרפובליקה האסלאמית של איראן, ועלינו לדאוג לחשיבות היחסים הללו ולא לאפשר את השמדתם. איראן תמיד תמכה בפקיסטן ועזרה לנו במצבים הכי קשים וזה גם מתועד בהיסטוריה."

שר ההגנה לשעבר של פקיסטן, חוואג'ה מוחמד אסיף.
שר ההגנה לשעבר של פקיסטן, חוואג'ה מוחמד אסיף.
צילום: סוכנות הידיעות האיראנית "אירנא"

סוכנות הידיעות רויטרס ציטטה את משרד החוץ של פקיסטן: "התקיפות שבוצעו באיראן היו להגנה על האינטרסים הביטחוניים והלאומיים של פקיסטן. אנו מכבדים לחלוטין את הריבונות והשלמות הטריטוריאלית של איראן. אנו נמשיך לנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי לשמור על הבטיחות והביטחון של אנשינו. נמשיך במאמצים למצוא פתרונות משותפים עם איראן נגד הטרור".

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button