חדשות חוץמבזקים

כאוס בשידור חי: חמושים פרצו לתחנת טלוויזיה עם כלי נשק ורימונים באקוודור

כאוס רציני מתחולל בשעה זו (שלישי) באקוודור שבדרום אמריקה. קבוצות חמושים השתלטו על מספר אזורים במדינה וזורעים הרס ופחד. בין היתר ישנם דיווחים על חמושים שיורים לעבר עוברי אורח ובוזזים אנשים ובתי עסק.

השיא הגיעה כאשר קבוצת חמושים פרצה בשידור חי לאולפן הטלוויזיה הממלכתית באקוודור – רשת TC, הורו לעובדים לשכב על הרצפה כפתו אותם ואיימו עליהם ברובים. אחד החמושים אף הכניס לכיס של המנחה חומר נפץ ואיים עליו. כל האירוע תועד במצלמות הטלוויזיה והועבר בשידור חי בשעה שברקע נשמעו יריות וצרחות.

על פי דיווחים נוספים במדינה, קבוצות של חמושים השתלטו גם על אוניברסיטת גואיאקיל באקוודור, הם חוטפים את התלמידים והמורים. ברשתות החברתיות פורסמו הודעות אזהרה לאזרחים שלא לצאת מהבתים. כמו כן דווח על לפחות שבעה שוטרים שנחטפו עד כה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות האירועים ביממה האחרונה, הכריז הנשיא דניאל נובואה על מצב חירום במדינה וכוחות הביטחון נערכים כעת להשתלט על החמושים שפרצו למספר מתחמים, שובים בני ערובה ומאיימים עליהם.

נשיא אקוודור דניאל נובואה הכריז על אקוודור במצב של עימות פנימי מזוין
נשיא אקוודור דניאל נובואה הכריז על אקוודור במצב של עימות פנימי מזוין

מצב החירום הוכרז לאחר שמנהיג ארגון הפשע "לוס צ'ונרוס" המכונה פיטו נמלט מהכלא השמור ביותר במדינה. הבריחה אירעה שעות ספורות לאחר שמנהיג ארגון הפשע עודכן שמתכננים להעבירו לתא קטן יותר.

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button