מבזקיםצבא וביטחון

צפו: לוחמי חטיבת יפתח חושפים ומשמידים תשתיות טרור בשג'עייה

פעילות צוות הקרב של חטיבת יפתח (11) במרחב שג'עייה, הלוחמים חשפו והשמידו תוואי מנהרה תת קרקעי, פשטו על תשתיות טרור של הג׳יהאד האיסלאמי, איתרו אמצעי לחימה רבים, חוברות הדרכה ומרשם קרב למתקפת השביעי באוקטובר;

לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח (11) בשיתוף פעולה עם כוחות שריון, מודיעין והנדסה, פשטו על תשתיות טרור במרחב שג'עייה, במטרה לאתר ולהשמיד פירי מנהרות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני. במהלך הפשיטה באזור מזרח שג’עייה, אותר פיר שהוביל לתוואי מנהרה ומשגר טילים בסמוך אליו.

במסגרת הפעילות בצפון שג'עייה, צוות הקרב איתר פירים הנמצאים בסמוך לביתו של אחמד סאמרה, מנהל פרויקט המנהור של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בצפון הרצועה. במרחב ביתו של סאמרה נמצאו אמצעי לחימה רבים, חוברות הדרכה של ארגון הטרור, מרשם קרב למתקפת ה-7 באוקטובר וספר של היטלר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הפעילות להשמדת המנהרה במרחב של בית סמארה, מחבלים פתחו בירי משולב והפעילו מטען בתוך המנהרה בניסיון לפגוע בכוחות צה״ל למנוע את השמדת התוואי כולו. לוחמי צוות הקרב שהבחינו בפעילות חשודה מתוך פנים המנהרה, נסוגו לאחור לפני שאירע הפיצוץ, השיבו באש וארטיליריה לעבר המחבלים ובלמו את ההתקפה.

‌‎בסיום הפעילות, השמידו הכוחות את תוואי המנהרה התת קרקעי, את משגר הטילים ואמצעי הלחימה שאותרו, ושנים-עשר מבנים מעל התוואי אשר שימשו כמטרות טרור, וחלקם אף היו ממולכדים.

חיילים - לוחמים - עזה - צה"ל - מלחמה - חאן יונס
צילום: דובר צה"ל
לוחמים - חיילים - צה"ל - עזה - מנהרות - פירים -
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button