חדשות חוץמבזקים

אירוע חריג בנאבדה: איבד שליטה, זינק על השופטת והלם בה באגרופים – צפו

בבית המשפט בנאבדה התרחש היום (חמישי) אירוע חריג כאשר נאשם בתיק פשע ניסה לשכנע את השופטת שלא לשלוח אותו אל הכלא ומשזו סירבה, זינק מעל השולחן והחל להלום באגרופים את השופטת המבוהלת. במשך דקות ארוכות ניסו הנוכחים באולם להשתלט על הבחור שאיבד שליטה.

האירוע החריג תועד במצלמות האבטחה של בית המשפט. בסרטון שהופץ ברשתות בחברתיות נראית השופטת מרי קיי הולטוס, נופלת מהכיסא ומוטחת אל הקיר מאחור כשהנאשם, דיוברה דלון רדן בן ה-30 זינק לעברה. היא נחבלה אך לא נזקקה לאשפוז, אמרו גורמים בבית המשפט. אחד מאנשי משמר הכנסת אושפז בבית החולים בעקבות פצע מדמם במצחו וכתף פרוקה. הנאשם, נכלא והמשך משפטו נקבע ל-9 בינואר.

ריצ'רד סקאו, התובע המחוזי הראשי שהעמיד לדין את רדן על כך שתקף לכאורה אדם עם מחבט בייסבול, התייחס לאירוע החריג ואמר: "זה קרה כל כך מהר שהיה קשה לדעת מה לעשות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התובע המחוזי של מחוז קלארק, סטיב וולפסון, אמר שהתובעים בוחנים את התקרית באולם בית המשפט כדי לקבוע אילו אישומים נוספים יעמדו כעת בפני רדן. לדבריו, הרישום הפלילי של רדן כולל שלוש עבירות פליליות קודמות ותשע הרשעות בעבירות עוון, בעיקר בגין עבירות אלימות, ויש להורות על כליאתו ללא ערבות כ"אדם המסוכן לציבור" והוסיף, "הוא היה אלים כל חייו הבוגרים".

רדן לא היה במעצר כשהגיע ביום רביעי לבית המשפט. הוא לבש חולצה לבנה ומכנסיים כהים כשעמד ליד סנגורו קיסר אלמסה. הוא ביקש מהשופטת רחמים ואמר כי אינו חושב שצריך לשלוח אותו אל הכלא. כשהשופטת הבהירה שהיא מתכוונת להכניס אותו מאחורי סורג ובריח איש משמר בתי הכלא התקרב לשים לו אזיקים, הוא החל לצעוק והסתער קדימה על השופטת. כשבאולם החלו צרחות של הנוכחים באולם.

על פי הרישומים, רדן המתגורר בלאס וגאס, הוערך ונמצא כשיר נפשית לעמוד לדין לפני שהודה באשמה מופחתת בנובמבר בגין פגיעה גופנית של אדם באמצעות מחבט בייסבול. הוא ריצה בעבר מאסר בנבאדה. השופטת הולטוס בעלת ניסיון של יותר מ-27 שנים בבית המשפט כשנבחרה לשבת על כס השיפוט במדינה בשנת 2018.

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button