חדשות הארץ

ראש הממשלה לסנטור גרהאם: "נפעל בכל הכוח בכל מקום שצריך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ה׳) עם הסנאטור לינדזי גרהאם, בקריה בתל אביב.

מודעה

ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח הפגישה: ״תודה לך, סנאטור גרהאם. אני מעריך את תמיכתך האישית ואת התמיכה הדו-מפלגתית של העם האמריקני, כפי שהיא מתבטאת בממשל ובשני צידי המתרס בקונגרס. אנחנו מחויבים לחלוטין להשלים את כל מטרות המלחמה: להשמיד את חמאס, לשחרר את החטופים ולוודא שעזה לא תהפוך שוב לאיום. עלינו גם לאפשר לאזרחינו לחזור הביתה לצפון ולדרום, לשם כך נפעל בכל הכוח בכל מקום שצריך״.

הסנאטור גרהאם אמר בפגישה, ״אני מחויב היום יותר מתמיד להביא יציבות למדינה שלך ולאזור הזה, משום שאני חושב שמטרתה של איראן היא לפגוע במאמצי הפיוס שלכם עם העולם הערבי. זהו סיוט עבור האייתוללה. זה מרכיב קריטי עבור מזרח תיכון יציב יותר, הגנה וביטחון עבור ישראל ושגשוג לעם הפלסטיני. אני מבטיח לך שמותם לא יהיה לשווא. אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים, מהצד שלי ובעבודה עם ממשל ביידן, להמשיך לפעול כדי להפוך את הסיוט הכי גרוע של איראן למציאות: ערבים וישראלים מתקדמים לעבר האור״.

בפגישה השתתפו השר לעניינים אסטרטגיים, ר׳ המל״ל, המזכ״צ ושגריר ישראל בארה״ב.

ראש הממשלה בפגישה עם סנטור גרהאם
צילום וידאו: איתי בית-און / לע״מ
[videopress LhT0OaOx]
צילום: וידאו: איתי בית-און / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ
מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button