מבזקיםצבא וביטחון

תיעוד מטורף: כך נראה פיגוע הדקירה במישור אדומים רגע אחר רגע

בתיעוד שנקלט במצלמות האבטחה ניתן לראות רגע אחר רגע את פיגוע הדקירה שאירע השבוע במישור אדומים. כזכור בפיגוע שהתרחש בעמדת השמירה נפצעו שני מאבטחים באורח קל. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לשניים טיפול ראשוני ופינה אותם לבית החולים הדסה שבירושלים. המחבל נוטרל לבסוף על ידי אנשי אבטחה במקום.

בתיעוד שצולם במצלמות האבטחה בעמדה נראה המחבל דוקר שוב ושוב את המאבטח בכניסה לעמדת השמירה. לאחר עימות, המאבטח יורה לעבר המחבל. בזמן שהמחבל נמצא שכוב בעמדת השמירה הוא הצליח לתפוס רובה M-16 שהושאר במקום על ידי המאבטחים.

המחבל נראה כשהוא שכוב פצוע על הרצפה בעמדת השמירה כשהוא לבדו ומנסה לבצע ירי מהרובה לעבר המאבטחים, אולם הוא לא מצליח לירות ברובה ותוך כדי שהוא ממשיך לנסות לירות, אחת המאבטחות מצליחה להשתלט על הנשק להרחיק אותו מהמחבל, לירות בו ולנטרל אותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
פיגוע - דקירה - מישור - אדומים
שימוש לפי סעיף 27א

פיגוע - דקירה - מישור - אדומים

צילום: שימוש לפי סעיף 27א
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button