מבזקיםפוליטי / מדיני

התנועה לאיכות השלטון: ״חוק הנבצרות הוא חוק הזוי״

התנועה לאיכות השלטון, העותרת הראשית נגד חוק הנבצרות, הגיבה הערב (רביעי) לפסיקת בית המשפט העליון: "חוק הנבצרות הוא חוק הזוי, שנתפר בגסות לצרכיו האישיים של ראש ממשלה נאשם בפלילים והחלטת בית המשפט היא ניצחון חשוב לציבור הישראלי.״

עוד נאמר כי״פסק הדין אמנם דוחה את תחולת החוק לכנסת הבאה אבל טומן בחובו בשורה חשובה- חוקי היסוד הם לא פלסטלינה שראש הממשלה יכול לשנותם חדשות לבקרים בהתאם לצרכיו הפוליטיים והמשפטיים, עם הרוב המזדמן שברשותו.

על ראש ממשלת ישראל בינימין נתניהו נאמר: ״ראש הממשלה המנהל הליך פלילי חמור ובו הוא מואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים בשלוש פרשות שונות – לא יכול ליצור לעצמו כלוב זהב ללא מגבלות על הוצאתו לנבצרות במקרה שהוא יתערב ממרום כיסאו כראש הממשלה בענייניו הפליליים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נמשיך להילחם נגד השחיתות השלטונית בכל זירה, ואנו מקווים כי הכנסת הבאה תמשיך את המהלך המבורך של בג"צ ותבטל את החוק לגמרי".

עו"ד ד"ר אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון: "אנחנו שמחים מאוד שבית המשפט העליון החליט לקבל את עמדתנו ואת עמדת היועצת המשפטית לממשלה, והחליט לדחות את תחולת החוק.

בית המשפט בהחלטתו השיב את ההיגיון שנעלם בשעה שחוקקו את החוק הבזוי הזה. זהו ניצחון אחד בשורה של מאבקים שלנו נגד מהלכי החקיקה ההזויים של הממשלה הנוכחית, ובדרך לעוד ניצחונות שאנחנו מקווים שעוד יבואו".

צילום:התנועה לאיכות השלטון

Back to top button