חדשות הארץמבזקים

צפו: החלטת אלוף פיקוד מרכז לא להחרים רכבים פלסטינים לא חוקיים – סכנה

ביום חמישי חשפו בעמותת רגבים את החלטה אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס לעצור את החרמת הרכבים הלא חוקיים – משטובות – משטחי A B ולהשאיר את ההחרמה רק בשטחי C בלבד.

בסרטון שהוציא היום (רביעי) אמר מנכ"ל תנועת רגבים, מאיר דויטש: "ברור לכל בר דעת, שההנחייה הזאת פשוט לא הגיונית, הרי זה כמו הנחייה לא לטפל בנשק לא חוקי שנמצא בשטחי A וB. הרכבים האלה הם רכבים מסוכנים הם כמו אמצעי לחימה לכל דבר ועניין. חייבים לשנות את הנחייה"

בסוף השבוע האחרון התרחשו שני פיגועי דריסה ביהודה ושומרון בהם נפצעו חיילי צה"ל. בפיגוע דריסה בסמוך לעותניאל נפצעו ארבעה, פצוע אחד בינוני ושלושה קל. בפיגוע דריסה נוסף בשבת בגזירת חברון נפצע קשה לוחם מילואים. מבדיקה שערכו ברגבים עולה שבשני פיגועי הדריסה החמורים השתמשו המחבלים ברכבי משטובות שהורדו מהכביש על מנת לפגע בחיילי צה"ל ולבצע את הפיגוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעמותת רגבים נמסר: "התרענו מראש בפומבי על הסכנה האיומה ברכבי המוות האלה. בנס, נמנע כאן פעמיים, ביממה בלבד, אסון גדול יותר. אנחנו קוראים לאלוף הפיקוד לשנות כעת את ההחלטה המקוממת הזו, ולפעול באופן מיידי להחרמת המשטובות הארורות האלה מכל שטחי יהודה ושומרון. אין סיבה לחכות חלילה לדם שישפך כתוצאה מהסיכון הזה".

צילום:תנועת רגבים

Back to top button