חדשות הארץמבזקים

נשיא המדינה באזכרתו של אלוף המשנה אסף חממי ז״ל: ״זוהי עת לחבק״

נשיא המדינה יצחק הרצוג נכח באזכרתו של אלוף-משנה אסף חממי ז״ל ואמר כי ״אלה ימים קשים מאוד, העם שלנו ניצב מול אתגר עצום. זוהי העת להיות ביחד – זוהי עת לחבק, זוהי עת להפגין אחדות.

אני אומר תמיד, בוודאי שאפשר להתווכח, זה חלק בסיסי מאוד ביהדות ובעם בכלל. אבל יש דרך להתווכח. השתלחות פוגעת בביטחון ישראל. השתלחות מחזירה אותנו לשישה באוקטובר ואסור לנו לחזור לשיח של השישה באוקטובר.״

נשיא המדינה הרצוג הדגיש כי ״אני שומע הרבה דברים שעולים וצפים – זו לא רוח העם. העם רוצה, והעם מבקש, כך גם המשפחות השכולות והציבור כולו מבקשים שנמשיך להיות מאוחדים כדי שחיילינו ומפקדינו בחזית יכריעו את המערכה וינצחו.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על אלוף-משנה אסף חממי ז״ל אמר: ״כשאנחנו מעלים את זכרו של חממי וזכרם של אחיו הלוחמים, גיבורי ישראל, אני מבקש שנציב בפנינו את הערכים הנעלים של נצח ישראל ואחדות ישראל.

אסף היה איש משפחה למופת, מפקד נערץ, אהוב ומוערך על ידי כל פקודיו וכל מי ששירת איתו. הוא סמל לדור של מפקדים גיבורים, הוא סמל ללוחמים ללא חת, ערכיים, צנועים, אוהבי אדם ועם, שצועדים בראש ועושים הכל כדי להגן על מדינת ישראל ואזרחיה. הוא אמר בפתח המלחמה ׳כאן קודקוד מכריז מלחמה׳ אסף הבין שאנחנו נכנסים למלחמה וכהרגלו היה הראשון לחתור למגע, לשעוט קדימה, להסתער על האויב.

הוא נלחם בחירוף נפש, שכם אל שכם עם פקודיו. שמענו עליו מהמשפחות של תומר ושל קיריל שביחד נלחמו להצלת תושבי הקיבוץ נירים, ואסף מת מות גיבורים בקרב הזה״.

יצחק הרצוג - נשיא המדינה -אלוף-משנה אסף חממי ז״ל
שימוש חופשי

Back to top button