מבזקיםפוליטי / מדיני

שר האוצר סמוטריץ' ביקר באוניברסיטת אריאל עם פתיחת שנת הלימודים

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיע (שני) לפתיחת שנת הלימודים באוניברסיטת אריאל. השר פתח את הביקור בפגישה עם נשיא האוניברסיטה פרופ׳ אהוד גרוסמן, מנכ״ל האוניברסיטה עו״ד יורם שי ואנשי הנהלה נוספים.

השר שמע מבכירי האוניברסיטה על ההקלות שניתנו למשרתי המילואים ובנות זוגם ועל הצעדים שהאוניברסיטה עושה בימים אלה בליווי אישי של לוחמים שחוזרים משדה הקרב.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מלחמה עם מטרה ברורה של השמדת חמאס-דעא"ש, השמדת הרוע המוחלט. פתיחת שנת לימודים אקדמאית תוך כדי לחימה זהו צעד מורכב שמגלם בתוכו מחד את הצורך לשמור על שגרת חיים ומאידך מחייב התחשבות רבה במשרתי המילואים. הסטודנטים בחזית מביאים ניצחון והסטודנטים בעורף שעסקו בחודשי המלחמה בפעילות חברתית וכעת מתחילים שנת לימודים הם חלק מהניצחון. אני מברך על הצעדים לטובת משרתי המילואים עליהם שמעתי כאן, כך ראוי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הביקור פגש השר את יו״ר אגודת הסטודנטים דידי אביגד ואמר: "ההישג הנדרש הוא שאף סטודנט וסטודנטית משרתי מילואים ובנות זוגם לא יפסידו שנה ויקבלו את התואר. כמדינה אנחנו מחויבים לכך ואנו עשינו זאת מול המל״ג בתקציב מיוחד לכך."

שר האוצר בצלאל סמוטריץ'
צילום: דוברות השר
שר האוצר בצלאל סמוטריץ'
צילום: דוברות השר
צילום: דוברות השר

Back to top button