מבזקיםמשפטי/פלילי

הצהרת תובע נגד שני תושבי אשדוד החשודים בירי לעבר בלש משטרה

היום (ראשון) הוגשה הצהרת תובע נגד שני תושבי אשדוד בני 20 שנעצרו בחשד לאירוע ירי שבוצע לעבר בלש משטרה. ראשיתה של החקירה לפני כשלושה שבועות בפעילות מבצעית סמויה של היחידה המרכזית בלכיש אחר עבריינים המוגדרים כמחוללי פשיעה, שבמהלכה ניסו לחמוק מהשוטר שני חשודים תוך שאחד מהם, כך לפי החשד, מבצע ירי לעבר הבלש לאחר שהחשוד השני הורה לו לעשות כך.

השוטר שבמזל לא נפגע, יחד עם שוטרים נוספים מיד ביצעו פעולות שהובילו תוך זמן קצר למעצר שני החשודים שנחקרו על ידי ימ"ר לכיש בחשד לעבירות של נשיאה והובלה של נשק וניסיון לחבלה בכוונה מחמירה.

לאחר גיבוש התשתית הראייתית והממצאים נגד החשודים, במסגרת דיון הארכת מעצרם היום בבית משפט השלום, הוגשה נגדם הצהרת תובע של הפרקליטות, ומעצרם הוארך בחמישה ימים במהלך יוגש נגדם כתב האישום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה ציינו: "ידע כל עבריין ואדם, ששימוש בנשק חם נגד אדם אחר ובפרט נגד שוטר המבצע את תפקידו, הנה עבירה מהחמורות בחוק העונשין שלצידה עונש מאסר של עד 20 שנים. המשטרה תפעל בכל אירוע ירי על מנת לאתר את החשודים, לאסוף נגדם את הראיות הנדרשות, ולהביאם לדין במטרה להרחיקם מהציבור ובכך לשמור על בטחונו".

אקדח - ירי - עבריין - פושע - רצח (ללא קרדיט)
אילוסטרציה

Back to top button