חדשות הארץמבזקים

ראש מועצת גליל עליון: אנחנו במלחמה והממשלה לא עושה דבר בצפון

ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ,אמר הערב (שבת) בהמשך להתגברות הלחימה בצפון ופציעת אזרח מירי נ"ט: "כמעט שלושה חודשים ישראל במלחמה וממשלת ישראל עוד לא מינתה גוף מתכלל את המרחב האזרחי בצפון, אנחנו החלטנו להקים את זה בעצמנו במנותק מהמדינה כדי לדאוג לתושבי הגליל העליון"

לדברי ראש המועצה האזורית הגליל העליון זלץ: "מדינת ישראל לא מינתה אף אחד ואף גוף שמתכלל ומנהל את כל המרחב האזרחי בצפון לא את אלו שנשארו כאן וגם לא את אלו שהתפנו, גם לא אחרי כמעט שלושה חודשים של מלחמה. בדרום יש את מנהלת "תקומה" ובאזור שלנו יש את "אופק צפון" של משרד הביטחון, שעוסק רק בנושאי ביטחון ורק לקו העימות וגם הוא למעשה בלי סמכות ובלי תקציב מוסדר".

זלץ הוסיף: "יש את הפרויקטור שגם הוא בחור מאוד מאוד טוב אבל הוא פועל ללא תקציב וללא סמכות, ולכן האזרחים והמרחב האזרחי בצפון נשאר למעשה מבלי אף אחד שמנהל, מתכלכל ומסמן את האופק לאן הולכים כמה זמן זה ייקח ומה העתיד של כל אותם תושבים שחיים בתוך המציאות המאתגרת הזאת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אנחנו במועצה הזאת הגליל העליון לקחנו את האחריות והקמנו את הצוותים שלנו ביחד עם הנהלות הישובים והתושבים המדהימים שלנו על מנת לחשוב, לעסוק ולתכנן את החודשים את השנה אולי קצת השנים הקרובות של הגליל העליון, אנחנו עושים את זה במנותק ממדינת ישראל משום שבמדינה בממשלה אין כאמור אף אחד שעוסק בזה".

גבול הצפון - לוחמי צה"ל
אילוסטרציה. צילום: דובר צה"ל

Back to top button