מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב מזרח ירושלים חשוד בעבירות מין, כליאה ונסיון חטיפה של קטין

שוטרי מחוז ירושלים השלימו חקירת תושב מזרח ירושלים בחשד לכליאה וביצוע עבירות מין באדם עם צרכים מיוחדים ונסיון חטיפת ילד בן 14. היום (חמישי) הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע לקראת כתב אישום ומעצרו הוארך

שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, פתחו לפני מספר חודשים בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל מבית החולים בחשד לביצוע עבירות מין באדם עם צרכים מיוחדים. חוקרי תחנת שלם פעלו לאיסוף ממצאים וראיות ובצעו פעולות חקירה רבות ומגוונות במטרה להגיע לחקר האמת, ומחקירת המקרה עלה כי עפ"י החשד, החשוד כלא את הקורבן בביתו במזרח ירושלים וביצע בו עבירות מין חמורות.

חוקרי תחנת שלם, הצליחו להתחקות אחר החשוד תושב מזרח ירושלים בשנות ה- 40 לחייו והוא נעצר על ידם. עוד עלה בחקירה כי במקרה אחר שארע לפני מספר שבועות, החשוד הסיע ילד בן 14 שביקש להגיע לכפר אלעיזריה ובמהלך הנסיעה, בעת שהנער הבחין כי החשוד שינה את כיוון נסיעתו, הנער פתח את דלת הרכב ונמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרו של החשוד שנעצר על ידי השוטרים הוארך מעת לעת, ולאחר שגובשה תשתית ראייתית נגד החשוד במעשים, היום הוגשה נגדו הצהרת תובע על ידי הפרקליטות ומעצרו הוארך עד לתאריך 1.1.24, ובמהלך הימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום. מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות עבירות מין ובפרט כלפי קטינים וחסרי ישע, במטרה למצות את הדין עם עברייני המין.

אזיקים - מעצר - חשוד
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button